« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۲
عضو جبهه پایداری در گفت و گو با فارس: عدم موضع‌گیری لاريجاني در فتنه 88 پذیرفتنی نیست/فتنه 88 دعواي سياسي نبود عضو جبهه پایداری ‌با رد برخی توجیهات چند روز اخیر افراد در زمینه فتنه 88 از جمله سخنان چند روز اخیر محمدجواد لاریجانی گفت: هر شخص بصیری در آن برهه می‌فهمید که فتنه 88 دعوای سیاسی نیست. حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری ‌در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که مردم و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی برای فهم بسیاری از موضوعات روز که خود در تحلیل آن‌ها مشکل دارند به کلام و رفتار رهبری مراجعه می‌کنند، اظهار داشت: اگر تاکنون فهم درستی از مسائل پیرامون خود و فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان داشته‌ایم همه به برکت مواضع اصولی امام راحل و مقام معظم رهبری در طول 32 سال اخیر بوده است.      
خبرگزاری فارس: عدم موضع‌گیری لاريجاني در فتنه 88 پذیرفتنی نیست/فتنه 88 دعواي سياسي نبود

 

عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: برخی مسئولان نباید اشتباهات خود و یا دیگران را توجیه کنند که لازم است به جای این‌کار سعی بر عدم تکرار خطا شده و اشتباهات گذشته جبران شود.
بزرگواری با اشاره به سخنان چند روز گذشته محمدجواد لاریجانی راجع به مواضع برادرش علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری نهم و حوادث پس از آن بیان داشت: من این سخن آقای لاریجانی را قبول ندارم که علی لاریجانی چون فکر می‌کرد حوادث پس از انتخابات حاصل دعوای احمدی‌نژاد و میرحسین است پس باید سکوت کرد و موضع‌گیری نکرد.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی در همین زمینه گفت: هر انسان بصیرتمند و منصفی در آن بحبوحه می‌فهمید که این حوادث تنها مربوط به یک دعوای سیاسی و انتخاباتی نبوده بلکه در درجه‌ای بالاتر یک فتنه تمام عیار است.
بزرگواری به مواضع خوب محمد جواد لاریجانی در هنگامه فتنه 88 اشاره کرد و افزود: مواضع شجاعانه ایشان در آن هنگام پسندیده و از روی بصیرت بود و البته توجیه کنونی با همه احترامی که برای ایشان قائل هستم در ارتباط با عدم موضع‌گیری رئیس مجلس در فتنه 88 پذیرفتنی نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: