« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۴۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
معاون اول قوه قضائیه گفت: امروزه با کمال تأسف از برخی تریبون ها و حلقوم ها «ما نمی توانیم» شنیده می شود

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسنا حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در آیین تودیع و معارفه رییس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروزه با کمال تأسف از برخی تریبون ها، حلقوم ها «ما نمی توانیم» شنیده می شود که این حرف دشمن است که ممکن است از سوی یک فرد ضعیف و غافل گفته شود ما نمی توانیم در مقابل این همه فسادی که ماهواره ها و فضای مجازی پخش می شود، «ما نمی توانیم» خوب اگر نمی توانید رها کنید.

وی بیان کرد: اگر تلاش شود همانطور که در بسیاری از زمینه ها فکر می کردند امکان پذیر نیست، شد و در مقابل قدرت های دنیا حرف برای گفتن و قدرت برای ایستادن داریم، اگر تلاش شود می توانیم. متأسفانه برخی ها بر اثر غفلت می گویند ما نمی توانیم.

معاون اول قوه قضائیه خاطرنشان کرد: ارزشهایی که بعضا مورد هجمه دشمنان قرار می گیرد و این اقدام دارد که بسا بصورت سازماندهی شده و برنامه ریزی شده در کشور توسعه پیدا می کند، بعد گفته می شود که نمی توانیم جلو اینها را گرفت. چرا نمی شود جلوی آنها را گرفت اگر ما تلاش کنیم حتما مردم نیز همراهی می کنند و این کار شدنی است.

محسنی اژه ای تصریح کرد: آن چیزی که ۳۶ سال تجربه کرده ایم که والله، به پیر و پیغمبر شیطان به سود ما نیست بلکه دشمن ماست و باید آن را جدی بگیرم. چه کسی شک دارد که آمریکا شیطان بزرگ طرفدار و دلسوز ما نیست؟ یه مشت عامه یا غافل همه نگاهشون را به این دوختند که برای حل مشکلات حتما با آمریکا بسازیم و با او کنار بیاییم.

وی ادامه داد: این آمریکا ۳۶ سال تلاش کرده که ما را از پای درآورد و اگر یک لحظه می توانست که ایران را از بین ببرد، انجام می داد اما نمی تواند. در برخی رسانه ها و تریبون ها ممکن است با صراحت تمام نباشد اما به شکلی این معنا مطرح می شود. اگر می خواهیم استقلال، عزت و پیشرفت خود را داشته باشیم باید همان راهی را که تا امروز طی کرده ایم همراه با ایمان به خدا،وحدت، بصیرت و مقاومت داشته باشیم و یقینا پیروز خواهیم شد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
حقوقدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
0
0
نصف پستهای قضایی و اداری خالی است پس چرا درخواست نیروی انسانی به مرکز نمیدهید؟؟؟؟
چرا قاضی و کارمند استخدام نمیکنید؟؟؟؟
چرا در دادگستری ها بجای حقوقدان از رشته های بی ربط استخدام میکنید؟؟

رئیس جدید اولین کاری که باید انجام دهد درخواست نیروی قضایی برای استان بکند.استخدام استخدام استخدام قاضی مشکل گشا خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: