« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۴۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
امام جمعه چرام با اشاره به ‌متینگ‌ ‌گروهی از اصلاح‌طلبان‌ در یاسوج‌ گفت: در این جلسه بسیاری از خطوط قرمز نظام نادیده گرفته شد و به بعضی از نهادها از جمله استاندار اهانت شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
حجت‌الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چرام با اشاره به همایش و متینگی که از طرف گروهی به نام اصلاح‌طلبان استان در یاسوج برگزار شد، گفت: در این جلسه بسیاری از خطوط قرمز نظام نادیده گرفته شد و به بعضی از نهادها اهانت شد.

طزری، افزود: شورای نگهبان زیر سئوال رفت، خواهان رفع حصر از سران فتنه که بزرگترین ظلم و خیانت را به نظام اسلامی کردند شدند، خدمات نظام اسلامی را نادیده گرفتند و سیاه نمایی کردند و شخص استاندار محترم را هم زیر سوال بردند.

امام جمعه چرام، یادآور شد: عده‌ای از همین افراد زمان معارفه استاندار محترم با شادی آن روز اعلام می‌کردند که فرزندی از فرزندان استان سکان استان را به دست گرفته  اما امروز تعدادی از همین افراد، عملکرد استاندار محترم را زیر سئوال می‌برند.

طزری، عنوان کرد: علت آن است که آنان ابتدای امر گمان می‌کردند که استاندار فردی افراطی از جنس خود آنان است اما امروز با مشاهده رویه اعتدال از ایشان از استاندار محترم ناامید گشته‌اند، گمان می‌کردند با تغییر دولت نوبت آنان است که به پست و مقام‌های بالا دست یابند اما این امر هم محقق نشد، بنابراین در جلسه‌ای عملکرد استاندار محترم را به این دو علت زیر سوال می‌برند.

وی، افزود: جرم استاندار محترم از نظر این افراد این است که استاندار محترم افراطی نیست و مجال به افراطی‌ها هم نمی‌دهد، ما ضمن حمایت از استاندار که وظیفه همه ماست شرط پیشرفت و توسعه استان را در همکاری و همدلی همه هم استانی‌های عزیز می‌دانیم و اینگونه حرکات و برنامه‌ها را بی‌فایده و بی‌ثمر می‌دانیم و آن را به ضرر پیشرفت و توسعه استان می‌دانیم.

 

 

 

منبع :فارس

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
هشدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
0
0
کاش امام جمعه لنده بودی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: