« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۶۱۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
تنها باگذشت يك هفته از توصيه هاي انتخاباتي وزير آموزش وپرورش مبني بر عدم دخالت مدیران آموزش و پرورش در فضای سیاسی و انتخاباتی، آموزش وپرورش شهرستان لنده با نصب بنر بزرگداشت روحاني در اين اداره مخالفت صريح خود را با دستور مقام عالي وزرات آموزش وپرورش اعلام نموده است

سایت تحلیلی خبری آوای دنا ( avayedena.com):

 پايگاه خبري تحليلي خبرلنده نوشت: آموزش وپرورش به عنوان يكي از نهادهاي انقلابي و تاثيرگذار در پرورش استعداد هاي علمي و ديني در جامعه است كه بايد فارغ از هرگونه نگرش سياسي و جناحي به رسالت اصلي خويش يعني تعليم و تعلم بپردازد.
مقام معظم رهبري در ديداري كه با معلمان و مسئولان آموزش وپرورش داشتند ضمن تاكيد بر جايگاه و نقش آموزش وپرورش در جامعه فرمودند: آموزش و پرورش سنگ بنای آینده کشور است به این معنا که اگر بنا باشد در پی آینده روشن و بهبود وضع کشور در زمینه های مختلف باشیم باید توجه ویژه و عمیق و همه جانبه به آموزش و پرورش داشته باشیم.
بدون شك تلاش ها و مجاهدت هاي معلمان در جهت ارتقاي سطح كمي و كيفي علمي و تربيتي دانش آموزان يك فرايند انكار ناپذير است كه نشان دهنده ارزش و جايگاه رفيع آموزش وپرورش است.
علي اصغر فاني وزير آموزش وپرورش در تاريخ 18 خردادماه سال جاري در مراسم گردهمایی مشترک شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها که در اردوگاه شهید باهنر تهران اظهاركرد: آموزش و پرورش باید استقلال خود را در امر انتخابات حفظ کند و مدیران آموزش و پرورش باید از هرگونه موضع‌گیری له یا علیه حزب، گروه و جناح‌های مختلف خودداری کنند و همه توان و تلاش آموزش و پرورش باید صرف تشویق حضور گسترده و مؤثر مردم و آحاد جامعه در انتخابات و عرصه‌های حمایت از انقلاب و کشور باشد.
امروز 24 خرداد ماه 94 مصادف بود با دومين سال روي كار آمدن دولت يازدهم در كشور بود كه اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده اقدام به نصب بنر بزرگداشت اين روز در آموزش وپرورش شهرستان كرده كه حاشيه هاي جالبي نيز داشته است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
دانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
0
این خبر در شبکه راه دانا منعکس شد:
اقدام تامل برانگیز در نصب بنر تبریک/عکس
آدرس:
http://www.dana.ir/news/339523.html?dref=shahrekhabar
علویان
|
United States
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
1
آیا نصب بنر رییس جمهور در روز 24 خرداد که توده ی میلیونی ملت فهیم ایران به ایشان لبیک گفت تبلیغات انتخاباتی محسوب میشود؟تازه مگر دو سال دیگر از دوره ی اول ایشان باقی نیست؟ هر چند که تجربه ثابت کرده که دولت ها دوام 8 ساله خواهند داشت....به نظر میرسد که انصاف چیز خوبی است
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
اقا یا خانم علویان
در سطح اداره فوق در وسط راهرو و اکثر اطاقها تمثال اقای رئیس جمهور نصب شده و هیچ کس هم اعتراضی نداشت بالاخره رئیس جمهور یک ملت است و نه یگ گروه خاص اما منظور عکس نبوده نوشته های کنار عکس و بهره برداری از از این روز و صرف نمودن وقت اداری اداره آموزش و پرورش در صبح همین روز و بیان مطالب هتاکانه به مسولین دولت قبل در جلسه صبح همان روز مد نظر هست
علیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
حرف من اینست که اگر نصب بنر تبریک 24 خرداد و حاشیه های آن و صحبتهای غیر مستند در جمع نیروهای ستادی آموزش و پرورش درست بوده پس چرا اولا در اولین فرصت این بنر تبلیغاتی انتخاباتی برداشته شد و دوما از حاضرین معذرت خواهی شد؟!!
لطفا جواب بدهید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: