« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۶۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس افزود: به نظر ما استیضاح آقای فانی رای می‌آورد و رئیس جمهور از اکنون باید به فکر انتخاب وزیر جدید در آموزش و پرورش باشد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا ( avayedena.com):
"سیدعلی محمد بزرگواری" سه شنبه در گفت‌و گو  با ایلنا در پاسخ به این سوال که آیا استیضاح وزیر آموزش و پرورش دولت تدبیر آن هم در روز سوم تیرماه تاکتیکی از سوی اصولگرایان مجلس برای یادآوری انتخابات سوم تیرماه 88 نیست؟ اظهارکرد: من از همه نمایندگان مجلس به احمدی نژاد نزدیکترم و چنین موضوعی در ارتباط با استیضاح وزیر آموزش و  پرورش دولت یازدهم صحت ندارد.

وی، انتخاب روز چهارشنبه آینده سوم تیرماه را قانونی و براساس قوانین مجلس عنوان و خاطرنشان کرد: چون درخواست استیضاح نمایندگان برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش در روز چهارشنبه تقدیم هیئت رئیسه شد مدت زمان حضور وزیر در مجلس استیضاح یک هفته و چهارشنبه هفته آینده است.

بزرگواری گفت: استیضاح وزیر آقای فانی وزیر آموزش و پرورش به هیچ عنوان سیاسی نیست و استیضاح ایشان به دلیل ناتوانی در اداره وزارتخانه است.

نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس افزود: به نظر ما استیضاح آقای فانی رای می‌آورد و رئیس جمهور از اکنون باید به فکر انتخاب وزیر جدید در آموزش و پرورش باشد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
احسنت برشماکاری روکه می بایست یک سال پیش انجام میشد
نیروی ستادی کانون پر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
0
در جلسه استیضاح وزیر آموزش پرورش تاکید جدی بر انتصابات ناکارامد وناشایسته در کانون پرورش فکری که موجب تنش های مالی - وضعیت معیشتی نیروها و انحراف رسالت کاری و....... شده است بسیار ضروری است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: