« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
آقای هاشمی! چه کسانی هستند که هنوز در گفته های خود به آمریکایی‌ها و غربی‌ها گرامی‌‌دهند/آقای هاشمی! شما تغییر کرده‌اید، شما به دنبال تحریف امام و در راس این جریان هستید شما بودید که در راس فتنه 88 بودید

 

به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا ( avayedena.com): به نقل از خانه ملت،
حجت‌الاسلام سیدمحمد علی بزرگواری نماینده مردم کهکیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) در صحن علنی در تذکر شفاهی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: جناب آقای هاشمی رفسنجانی گفته‌اند که تحریم پدر مردم را درآورده است.

وی خطاب به آیت‌الله هاشمی اظهار داشت: اولاً تحریم‌های ظالمانه از اول انقلاب بوده است و مردم ما مقاومت کردند ثانیا چه کسانی اطلاعات و اسناد را در اختیار آمریکایی‌ها قرار داده‌اند. تا ما را بیشتر تحریم کنند؟آقای هاشمی! چه کسانی هستند که هنوز در گفته های خود به آمریکایی‌ها و غربی‌ها گرامی‌‌دهند.

بزرگواری با نقل قولی از آیت‌الله هاشمی که گفته است ما از تمدنی که امام می‌خواست پایه‌گذاری کند منحرف شده‌ایم گفت: این دروغ است و نشانه آن هم این است که تمام دشمنان امام پس از 26 سال که از رحلت امام گذشته است همچنان دشمن امام هستند و دوستان امام  همچنان دوستان امام هستند ولی باید گفت جناب آقای هاشمی! شما تغییر کرده‌اید، شما به دنبال تحریف امام و در راس این جریان هستید شما بودید که در راس فتنه 88 بودید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: