شهادت رئیس جمهور خدوم ‌و مغتنم و همراهان را محضر رهبر معظم انقلاب ‌‌و امت شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌نماییم.آوای رودکوف

      
کد خبر: ۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
امام جمعه لنده :ما در زمینه‌های مختلف از اقدامات خوب و شایسته استاندار و نماینده مجلس تقدیر کردیم ولی در زمینه توزیع اعتبارات انتقاد شدیدی از استاندار و نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی داریم

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر لنده  به موضوع تخصیص اعتبارات به شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: در بحث توزیع اعتبارات استانی و خصوصاً ماده 180 شهرستان محروم لنده، مظلوم واقع شده است.

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل افزود: ما در زمینه‌های مختلف از اقدامات خوب و شایسته استاندار و نماینده مجلس تقدیر کردیم ولی در زمینه توزیع اعتبارات انتقاد شدیدی از استاندار و نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی داریم.

وی یادآور شد: ملاک تقسیم و توزیع اعتبارات چه بوده؟ اگر محرومیت است که شهرستان لنده آخرین شهرستان استان و از محروم‌ترین شهرستان‌هاست! اگر ملاک جمعیت است جمعیت این شهرستان با خیلی از شهرستان‌های استان برابری می‌کند.

امام جمعه لنده از مسئولان استانی و کشوری خواهان رسیدگی به این موضوع شد و گفت: اعتبارات ماده 180 باید در جهت تقویت شهرستان‌های کمتر توسعه باشد نه حمایت از شهرستان‌های برخوردار استان که این خود باعث نارضایتی مردم خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: