« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مسوولان تصمیم گیرنده استانی تمام تلاششان را خواهند کرد که پنجشنبه‌ها در این استان تعطیل شود چون به مصلحت دولت و ملت است

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

فتاح محمدی به ایلنا گفت: براساس آخرین ارزیابی‌های صورت گرفته، تعطیلی روز پنجشنبه در کهگیلویه و بویراحمد به صلاح و نفع دولت و ملت بوده و می‌توان گفت که اغلب مردم و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدماتی در این استان با تعطیلی این روز موافق هستند.

وی افزود: حضور کارکنان دولت در کنار خانواده‌‌هایشان در ۲ روز تعطیلی مستمر علاوه براینکه پیوند خانوادگی را مستحکمتر می‌کند سبب رفع برخی مشکلات و نگرانی‌های خانوادگی می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ادامه روند تعطیلی روز پنجشنبه در مهرماه امسال خبرداد و اظهارکرد: روند کنونی تعطیلی روز پنجشنبه همچنان ادامه خواهد داشت.

محمدی گفت: بررسی ادامه تعطیلی روز پنجشنبه در کهگیلویه و بویراحمد بزودی در شورای معاونین استانداری کهگیلویه و بویراحمد بررسی و به دولت اعلام می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: