« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
رسانه‌‌ای کردن خدمات یکی از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی بود که فرمودند؛‌ خدمات و کارهایی که انجام می‌دهید را برای مردم بازگو کنید تا عده‌ای نااهل نگویند انقلاب کاری برای مردم انجام نداده است

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
به گزارش خبرنگار فارس از لنده ،فتاح بدری رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان لنده  در دیدار انجمن خبرنگاران این شهرستان با فرماندار لنده  ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: ما خبرنگاران باورمان این است که دفاع همچنان ادامه دارد.

وی افزود: فراهم آوردن بستری مناسب برای تحقق دفاع در جامعه امری لازم و ضروری بوده که در سطح رسانه‌ها نیز باید مورد حمایت قرار گیرد.

بدری در ادامه به نیازمندی‌های جامعه خبری شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: خبرنگاران و مسئولان هر کدام به سهم خود وظایفی دارند که از جمله می‌توان به وظایف خبرنگاران در امر اطلاع‌رسانی، شفاف‌سازی و انعکاس عملکرد دولتمردان و پیگیری مشکلات و معضلات مردم اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: پاسخگویی و حمایت از خبرنگاران نیز در عرصه‌های مختلف از مهمترین وظایف مسئولان بوده که باید متناسب با آن اقدام شود.

رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان لنده گفت: گریزان بودن مسئولان از رسانه‌ها ،در نخستین مرحله خدمات نظام و دستگاه‌ها را زیر سئوال خواهد برد که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند و نگذارند آنچه انجام می‌دهند به فراموشی سپرده شود.

مدیر مسول پایگاه خبری آوای رودکوف یادآور شد: رسانه‌‌ای کردن خدمات یکی از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی بود که فرمودند؛‌ خدمات و کارهایی که انجام می‌دهید را برای مردم بازگو کنید تا عده‌ای نااهل نگویند انقلاب کاری برای مردم انجام نداده است.

وی گفت: ما خبرنگاران هم وظیفه دفاع از مسئولان و هم وظیفه نقد و پیگیری موضوعات مختلف را داریم و نباید نقد ما عامل روی‌گردانی مسئولان شود بلکه باید محرکی برای پیشبرد و توسعه و پیشرفت ادارات قرار گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: