« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
رئیس مرکز فرهنگی و هنری شهرستان لنده : رشادت ها و حماسه آفرینی های دانش آموزان و دانشجویان ما در سالهای آغارین انقلاب اسلامی، ایجاب می کند که ما با کارهای فرهنگی و با حضور خود در مراسم روز 13 آبان دین خود را به آنها و انقلابمان ادا کنیم

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،
مرکز فرهنگی هنری شهرستان لنده با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان به مناسبت 13 آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و شهادت شهید حسین فهمیده اقدام به برگزاری ایستگاه نقاشی نمود.

سرکار خانم کبوتری مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لنده در حاشیه این مراسم در گفتگو با آوای رودکوف گفت:بی گمان، دانش آموزانِ آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده اند.

و این عزیزان بودند که در13 آبان 1357، به مردم مسلمان ایران، شور و شعور و عشقی دوباره بخشیدند. آنان از آینه ی احساس و شعور مردم انقلابی، غبار بر گرفتند و هویت مسلمانی، خود اتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند.

این نوجوانان دانش دوست بودند که با شعارهای توفنده و مشت های گره خورده، پایه های حکومت مزدور پهلوی را سست کردند و لرزه بر اندام استکبار جهانی  انداختند و اینک، آن رشادت ها و حماسه آفرینی ها، ایجاب می کند که ما با کارهای فرهنگی و با حضور خود در مراسم روز 13 آبان دین خود را به آنها و انقلابمان ادا کنیم ،همچنین از قشر دانش آموز ما، که در مبارزه با استکبار، سهم مهمی بر عهده داشتند انتظار می رود که  هم چون گذشته از پیش گامان این قیام ملّی باشند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: