« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۹
ما باید بصیرت و هوشیاری خود را در عرصه‌های مختلف حفظ کنیم و اجازه ندهیم دشمنان از غفلت ما سوء استفاده کنند، غفلت از استکبارستیز خیانت به خون شهدا و ایثارگران است

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان لنده با حضور جمعی از فرهنگیان ،خانوادهای شهدا و مسولین استانی و شهرستانی در سالن سپاه ناحیه لنده برگزار گردید.

سرگرد پاسدار علی محمدی در این مراسم معنوی با اشاره به رشادت و دلیری دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید و ایثارگر، گفت: 13 آبان یادآور اقتدار و حضور آگاهانه دانش‌آموزان و فرهنگیان شاهد و شهیدی است که با صلابت در مقابله با استکبار جهانی ایستادند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده در ادامه گفت: آخرین فتنه‌ای که در کشور ما به وقوع پیوست فتنه 88 بود که رهبر معظم انقلاب پس از آن خطاب به مسئولان فرمودند «فتنه بزرگی در راه است».

محمدی افزود: شاید فتنه‌ای که رهبر معظم انقلاب پیرامون آن هشدار لازم را به مسئولان داده‌اند این باشد که امروز برخی از افراد داخلی و خارجی فکر می‌کنند حال که مذاکرات و برجام انجام شده در همه موارد و اصول و اهداف و برنامه‌های نظام و انقلاب هم می‌توان مذاکره انجام داد.

وی در ادامه با اشتباه خواندن این تفکر گفت: ما باید بصیرت و هوشیاری خود را در عرصه‌های مختلف حفظ کنیم و اجازه ندهیم دشمنان از غفلت ما سوء استفاده کنند، غفلت از استکبارستیز خیانت به خون شهدا و ایثارگران است.

                                                                    

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: