« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۶۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
صبح امروز تعدادی از آبداران شهرستان لنده در استان  کهگیلویه و بویراحمد از عدم پرداخت حقوق خود ظرف پنج ماه گذشته گلایه نموده  و مراتب نارضایتی خود را از شرایط پیش آمده اعلام نمودند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

«آبدار» تعریفی است از فردی که  به عنوان کارگزار اجرایی در تعمیر و نگهداری، کلرزنی و بهره‌برداری از شبکه و تاسیسات آب آشامیدنی روستایی انجام وظیفه می نماید.

شغلی است بسیار حساس که در سلامتی هزاران نفر تاثیر گذار است به این منظور که اگر رضایت خاطر اینان بخوبی تامین نگردد و بی انگیزگی و عدم علاقه ی به کار در او ایجاد شود ممکن است باعث سهل انگاری در انجام وظایف محوله گردد و اینجاست که حتی ممکن است سلامتی مردم از ناحیه آب شرب به مخاطره بیفتد.

 صبح امروز تعدادی از آبداران شهرستان لنده با مراجعه به خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از عدم پرداخت حقوق خود ظرف پنج ماه گذشته گلایه نمودند و مراتب نارضایتی خود را از شرایط پیش آمده اعلام نمودند.

یکی از این کارگران (آبدار) به پایگاه خبری آوای رودکوف گفته که تا کنون 9 ماه از حقوق خود را دریافت ننموده است .

وی مدعی بود قبل از سال 93 حقوق و مزایای خود را به موقع دریافت می نموده اما از آن به بعد با این مشکل مواجه هستند ایشان همچنین از وضعیت پرداخت  بیمه خود  توسط پیمانکار آب و فاضلاب روستایی اظهار نگرانی می کرد .

یکی دیگر از آبداران شهرستان لنده مدعی بود 5 ماه حقوق دریافت ننموده و تا کنون چندین بار پیگیری نموده و همواره اداره آب و فاضلاب روستایی از خود سلب مسولیت می نماید و مدعی است که حقوق آنها باید از طریق پیمانکار پرداخت گردد و پیمانکار هم پاسخ مناسبی به آنها نمی دهد و همچنان بین اداره آب و فاضلاب و پیمانکار سرگردان می باشد.

ایشان در ادامه افزود حتی بارها به دلیل مشکلات مالی و شرایط اقتصادی موجود وضعیت خود را به بخشداری و فرمانداری شهرستان نیز اعلام نموده اما فریاد رسی نیست.

امیدواریم مسولان اداره آب و فاضلاب روستایی هرچه سریعتر نسبت به پرداخت حقوق این کارگران پیگیری و اقدام لازم را بعمل آورند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ابدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
0
مسولین اب وفاضلاب روستایی دنبال اوردن......خود در اداره هستند نه پیگیر حقوق نیروها خدا ازشون نگذره
دهدشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
0
انشالا تا سال 96 پرداخت می شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: