« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
آوای رودکوف:نبود نفت سفید در شهرستان لنده و بساط سرمای زودرس اعتراض بعضی از مردم این شهرستان را در پی داشته ،امیدواریم مسولان پیگیری نمایند

 به گزارش  پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir به نقل از فارس،

ابوالفضل روح‌الهی در شانزدهمین نشست شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از توزیع 440 لیتر نفت به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: این مقدار نفت از یکم آذرماه سال جاری بین خانوارهای روستاهایی در سراسر استان توزیع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مطلوب در امر سوخت‌رسانی و وضعیت بسیار عالی ذخیره فرآورده در انبار نفت استان، تصریح کرد: با بهره‌گیری از بیش از 130 دستگاه نفتکش سوخت‌رسان، کار ارسال فرآورده به تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است.

روح‌الهی با عنوان این که کالابرگ نفت سفید از اول آذرماه سال جاری به میزان 220 لیتر برای خانوارهای یک تا 4 نفره و 440 لیتر برای خانوارهای 5 تا 7 نفره به بالا اعلام و تا اطلاع ثانویه دارای اعتبار است، یادآور شد: قیمت هر لیتر نفت سفید جلوی درب فروشندگی سوخت، 150 تومان است.

این مسئول با بیان اینکه مشکل اصلی مردم در عدم بهره‌مندی از سوخت کافی وجود تبعیض و هرج و مرج در توزیع سوخت است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نفت‌کشی را بغل‌نویسی کرده و از طریق کمیسیون نظارت بر توزیع سوخت در هر شهرستان، بر اساس قیمت مصوب برای مردم تامین سوخت خواهیم کرد.

روح‌الهی در پایان با اشاره به این که طبق مصوبه مجلس باید تا دو سال آینده کلیه روستاها به شبکه گاز متصل شوند، تصریح کرد: شرکت نفت در هیچ جای ایران حق احداث پمپ بنزین را نداشته تا وزارت تصمیم گیری نهایی خود را اعلام کند ضمن این که اگر پمپ بنزینی در حال ساخت است کار خود را ادامه می دهد اما مجوز احداث پمپ جدید صادر نمی شود.

------------------

پایگاه خبری آوای رودکوف پیش از این در مطلبی با عنوان نفت سفید در شهرستان لنده كيمياست !!! مراتب نارضایتی جمع کثیری از روستائیان شهرستان لنده را در خصوص نبود نفت سفید و نیاز مبرم مردم با توجه به فصل سرما اعلام و از مسولین درخواست نموده موضوع را پیگیری و نسبت به رفع مشکل فوق اقدام نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: