« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
آوای رودکوف:استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج در انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایجاد امنیت و ترغیب مردم نقش جدی خواهد داشت و بدون بسیج نمی توانیم انتخابات خوبی داشته باشیم

 پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف،استاندار کهگیلویه و بویراحمد در در اجتماع بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمدکه امروز پنج شنبه پنجم آذر ماه در یاسوج برگزار شد گفت:امام خمینی(ره) فقیهی بزرگ و مبارزی جدی بود که با سلطه گری مخالف و طرفدار مستضعفین بود.

وی بیان کرد: مهمترین ویژگی امام(ره) نهادسازی بود و  نهادهایی را که امام در انقلاب اسلامی ایران بنیان گذاری کرده است نهادهایی هستند که تنها با گذر زمان ارزش و اعتبار  این نهادها و تیزبینی امام(ره) روشن تر خواهد شد.

دکتر خادمی افزود :بنیان گذاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جهاد سازندگی و سازمان بسیج ازبزرگترین ابتکارات امام خمینی(ره) است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) سیاست گذاری استراتژیک و راهبردی بود و سازمان بسیج یک سازمان منحصر به فرد در انقلاب اسلامی ایران است که بسیاری از کشورها  دنیا به دنبال تقلید الگوی بسیج هستند و نمی توانند آن را ایجاد کنند چرا که بسیاری از عناصر این الگو در کشورها دیگر وجود ندارد.
وی تصریح کرد:در خیلی از کشورها نیروهای نظامی و نیروهای امنیتی از پر هزینه ترین سازمان های کشور هستند اما بسیج یک سازمان کم هزینه و حتی بدون هزینه است.

خادمی گفت: همه سازمانها قدرت انعطاف و تبدیل آنها خیلی ضعیف است سازمان زمینی را نمی توان به سازمان هوایی تبدیل کرد اما بسیج یک سازمان منعطف است در کوتاه ترین مدت نظامی می شود و در هر لحظه ای متناسب با شرایط به حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تبدیل می شود و این یک طراحی بسیار مهم است که توسط امام(ره) شکل گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:بسیج سازمانی است که ریشه در مردم دارد و مردمی است اما این تنها ویژگی آن نیست و تنها کافی نیست بسیج فرماندهی دارد که فرماندهی بر دلهاست همچنین فرماندهی آن ولایت است و جزء ولایت پذیری است.
دکتر خادمی در ادامه بیان کرد:اگر بسیج نبود ایران قابل احترام تمامی کشورهای منطقه و جهان نبود و اگر تصمیمی بخواهند بگیرند بدون ایران تصمیمی گرفته نمی شود.

این مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه رویکرد بسیج تنها حضور در عرضه نظامی نیست، افزود: بسبیج تنها برای ورود به جنگ هشت سال دفاع مقدس ایجاد نشد و نقش آن همچنان باقی است درست است که جنگ نظامی وجود ندارد اما در کشور جنگ های دیگری از جمله جنگ اقتصادی و جنگ نرم  وجود دارد و بسیج نیز در این جنگ ها نقش بسیار مهمی و تاثیر گذاری دارد.

خادمی عنوان کرد:ما همچنان در تهاجم فرهنگی هستیم و بسیجیان هم نیز به عنوان مبارزان این جنگ هستند.

ایشان با اشاره به نفوذ دشمنان برای تاثیر گذاری بر آرمانها و ارزشهای انقلاب افزود:ما نباید اجازه دهیم که از نفوذ استفاده شود و در فرهنگ کشور مشکلی ایجاد شود چرا که اگر فرهنگ دچار مشکل شود قطعا نفوذ در اقتصاد هم قطعی است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند سال جاری اشاره کرد و گفت: انتخابات یکی از مهمترین مظاهر مشارکتهای مردم است و نقش  بسیج در انتخابات مجلس شورای اسلامی و در ایجاد امنیت و ترغیب مردم جدی خواهد بود  و بسیج به نفع گروه و حزب خاصی وارد نمی شود و تنها به نفع مردم و انقلاب اسلامی وارد خواهد شد و بدون بسیج نمی توانیم انتخابات خوبی داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: