« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
آوای رودکوف:فرمانده سپاه ناحیه گفت :اصیل ترین دستاورد انقلاب اسلامی ولایت فقیه است و شما بسیجیان هم مدافعان واقعی ولایت فقیه هستید

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

سرگرد علی محمدی ظهر امروز در گردهمایی و همایش با شکوه اقشار مختلف مردم و بسیجیان شهرستان لنده که به مناسبت 5 آذرماه در محل سپاه پاسداران ناحیه لنده برگزار شد افزود: عظمت و سربلندی امروز ایران اسلامی در گرو ایستادگی و صلابت نیروهای مخلص و ولایتمدار در اقشار مختلف بسیج بوده که با گذشت از جان خود آماده دفاع از حریم ولایت و کیان خود هستند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده افزود: اصیل ترین دستاورد انقلاب اسلامی ولایت فقیه است و شما بسیجیان هم مدافعان واقعی ولایت فقیه هستید.

وی  با اشاره به ایستادگی و مقاومت بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: ولایتمداری رمز ایستادگی و صلابت بسیج در عرصه‌های مختلف بوده که نتیجه آن را در دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی مشاهده کرده‌ایم.

ایشان در ادامه از بعضی ادارات  شهرستان گلایه نموده و عنوان کرد:متاسفانه بعضی از ادارات در هفته بسیج حتی یک پارچه دست نوشته و یا بنر به منظور گرامیداشت هفته بسیج نصب ننموده اند.

                                                                                           

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: