« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه از استقرار تعداد 18پزشک متخصص جدید و همچنین پزشک  جراح مغز و اعصاب در شهرستان کهگیلویه خبر داد

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
دکتر سید غفار شفایی  در خصوص استقرار پزشک جراح  مغز و اعصاب در کهگیلویه  گفت: پیش از این مردم شهرستان کهگیلویه مجبور به مراجعه به شهرها و استان های همجوار برای درمان برخی بیماری ها از جمله بیماری های مرتبط با مغز و اعصاب بودند.

وی افزود : این مسئله موجب افزایش هزینه های درمان و اتلاف وقت زیادی از بیماران و اطرافیان آنها شده بود و خطراتی را نیز برای آنان در ایاب و ذهاب به همراه داشت.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه با  تقدیر از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج وقدردانی از زحمات و پی گیری های رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت تصریح کرد: برای رفع این مشکل و بعد از تجهیز اتاق عمل بیمارستان به دستگاه ها و تجهیزات لازم و همچنین تلاش در راستای راه اندازی آی سی یو جراحی مغز و اعصاب با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ،یک پزشک متخصص جراح مغزو اعصاب در دهدشت مستقر شد.

وی بابیان اینکه این پزشک در بیمارستان و کلینیک تخصصی دهدشت بیماران را ویزیت می کند ،عنوان کرد:با استقرار این پزشک در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت برای نخستین بار، نیاز مراجعه همشهریان  به شهرهای بزرگ برای درمان بیماران خود به حداقل میرسد.

شفایی خاطرنشان کرد: تعداد 18پزشک متخصص جدید علاوه بر جراح مغز و اعصاب در تخصص های مختلف از جمله زنان ،اطفال ،قلب و عروق،داخلی و سایر تخصص های لازم طی دو هفته اخیر جذب بخش درمان شهرستان کهگیلویه شدند و هم اکنون در بیمارستان و کلینیک های تخصصی دهدشت مشغول به فعالیت می باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: