« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
بعضی از این سخنرانان و مجریان آنها می دانند که بدلیل سوابق بد آنها، اجازه برگزاری متینگ های سیاسی را ندارند ولی به قصد مظلوم نمایی و مخدوش نمودن چهره نیروهای بسیجی و ارزشی وارد این بازیها می شوند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

حجت الاسلام کیانی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لنده سخن چینی و افشای اسرار مردم را از آفات و گناهان زبان دانسته و افزود:فرد نباید حتی اسرار خودش را هم برای دیگران بازگو کند اما اینکه از کجا بفهمیم سر هست یا نیست:اول اینکه زشتی ها و عیب های پنهان مردم سر هست و گفتنش هم گناه است.دوم اینکه حتی گفتن خوبی های مردم در صورتی که رازی به افشای آنها نباشند هم گناه است.

امام جمعه لنده بیان کرد:امام علی (ع) فرمود کسی که رازی را که نزدش به امانت گذاشتند افشا کند خیانت کرده است.
ایشان ،در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با تبریک روز دانشجو گفت:16 آذر نماد استکبارستیزی و استادگی دانشجویان در برابر استبداد و خود کامگی بوده و هست .

حجت الاسلام کیانی اصل  تصریح کرد: دانشجویان ما باید ضمن داشتن سعه صدر مواضع انقلابی خود را حفظ نموده ،امید را در مردم و جوانان زنده نگهداشته ، عدالت را در مطالبات خود قرار دهند و نخبگان سیاسی را برای آینده انقلاب پرورش دهند.
امام جمعه لنده به اتفاقات دانشگاه آزاد یاسوج اشاره نمود و گفت:درسال همدلی و همزبانی هستیم و دو انتخابات سرنوشت ساز، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش روی داریم لذا نباید این همدلی و همزبانی خدشه دار شود اما بعضی ها با ایجاد دو دستگی می خواهند این فضا را از بین ببرند.

وی بیان کرد:گروهی با دعوت از سخنرانان معلول الحال که سابقه حمایت از فتنه را دارند قصد دارند فضای جامعه و دانشگاه را ملتهب کنند و آنگاه از مقام معظم رهبری مایه می گذارند که نباید افراطی گری کرد ولی به این سخنان  گهربار مقام معظم رهبری که میفرمایند :کاری کنید که فضای دانشگاه در دست جوانان بسیجی و خوشدل بیفتد و یا آنجایی که فرمودند متهم کردن بسیجی به افراط و تندروی خیانت به بسیج است توجه نمی کنند.
ایشان با ابراز تاسف از مسولانی که نیروهای بسیج و ارزشی را محکوم نمودند بیان کرد:اینان که جوانان بسیجی را محکوم کردن لابد می خواهند بگویند که بسیج مخالف اصلاح طلبان می باشد حال باید این سوال را از آنها کرد که مگر همه ی مسولان اصلاح طلب نیستند؟ پس به کدامیک از آنها حمله شد و کجا به خودتان حمله کردند؟

وی یادآور شد یک عده که مخالف ارزشهای انقلاب و اسلام هستند و حالا با هر اسمی که باشد اینها نمی توانند ازادانه همایش برگزار کنند وصحبت کنند.

ایشان با ابراز تاسف از این مسولان گفت شما به جای انکه از بسیجیان و نیروهای ارزشی حمایت کنید آنها را متهم به افراطی گری می کنند.

امام جمعه لنده خاطرنشان کردبعضی از این سخنرانان و مجریان آنها می دانند که اجازه برگزاری متینگ های سیاسی و بهره براریهای جناحی را ندارند اما صرفا به قصد مظلوم نمایی و مخدوش نمودن چهرهای بسیجی و ارزشی وارد این بازیها می شوند.

حجت الاسلام کیانی اصل  در ادامه افزود: متاسفانه بعضی از مسولان بجای مغذرت خواهی از مردم وانمود می کنند که شناختی از سخنران نداشته و نمی دانستند که در قضایای فتنه نقش داشته و از سوابق بد آنها بی اطلاع بوده اند.

ایشان درپایان ابراز امیدواری نمودند تا مسولان و مردم همدلی و هم زبانی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: