« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
آوای رودکوف:دادستان کهگیلویه و بویراحمد  با اخطار به فعالیت سایت‌های بدون مجوز گفت: سایت‌های بدون مجوز فکری به حال خودشان کنند از این‌رو از فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی رسانه انتظار می‌رود به سایت‌های بدون مجوز فضا ندهند

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف ، به نقل از خبرنگار فارس
مهرداد کرمی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی رسالتی اصلی اصحاب رسانه است که باید به اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق باشد، اظهار کرد: رعایت ارزش‌ها و هنجارهای مورد پذیرش جامعه باید در اخبار و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها لحاظ و رعایت شود.

دادستان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رعایت اخلاق حرفه‌ای، دینی و اسلامی مد نظر اصحاب رسانه باشد، گفت: رسانه‌ها باید همراه جامعه باشند و اگر غیر از این باشد و رسانه‌ها بر علیه و خواست جامعه و ارزش‌های آن حرکت کنند هرگز مورد استفاده مردم نخواهند بود.

کرمی تصریح کرد: رسانه‌ها باید تبعات احتمالی و انتشار اخبار از لحاظ سیاسی و اقتصادی و سنتی مدنظر قرار دهند، بی‌گدار به آب نزنند و به آنچه می‌نویسند واقف باشند.

این مسئول با بیان اینکه رسانه‌ها و سایت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از بزرگنمایی بپرهیزند، تصریح کرد: گاهی رسانه‌ها از کاه کوهی می‌سازند و یک موضوع کوچک را بزرگ نمایی می‌کنند که از این کار اجتناب کنند.

کرمی با بیان اینکه رسانه‌ها از دامن زدن به مسائل قومی و قبیله‌ای دوری کنند، گفت: شایسته نیست هیچ یک از ما به خصوص اصحاب رسانه به مسائل قومی و قبیله‌ای دامن بزنند و رسانه‌ها از بزرگنمایی افراد، شایع پراکنی و دامن‌زدن به مسائل قومی و قبیله‌ای خودداری کنند.

دادستان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان افزود: باید از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه استان و خدمت به مردم استفاده شود.

وی اصحاب رسانه را به رعایت انصاف، اخلاق و رعایت حرمت اشخاص توصیه کرد و یادآور شد: توهین، افترا و نشر اکاذیب جرم است که متاسفانه در تمام سایت‌ها و مطالبی که در سایت‌ها به کار می‌رود مشاهده می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: هیچ موضوع، متن و خبری که امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کند به هیچ قیمتی پذیرفتنی نیست.

کرمی با اخطار به فعالیت سایت‌های بدون مجوز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سایت‌های بدون مجوز فکری به حال خودشان کنند از این‌رو از فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی رسانه انتظار می‌رود به سایت‌های بدون مجوز فضا ندهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: