« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
نشست کارگروه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان لنده با حضور رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان  در محل  دادگستری لنده برگزار شد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف،امیر حمزه بازیار رئیس دادگستری شهرستان لنده در این نشت با تکیه بر لزوم ایجاد فضای روانی و امنیتی برای مردم در انتخابات آتی گفت:تلاش خواهیم کرد تا فضای روانی و امنیتی مناسبی را به منظور حضور بیشتر و در راستای جمهوریت و اسلامیت نظام در سطح شهرستان برقرار نماییم.

رئیس دادگستری لنده افزود :معمولا جرائم مبتلابه در سطح شهرستان به بحث محل نصب بنر ،پوستر و غیره مربوط می شود که به منظور جلوگیری از مخدوش کردن یا اضافه کردن مطلب یا متنی و یا تصویری لازم است تا یک یا چند فضای مناسب برای تبلیغات انتخاباتی کاندیدها ایجاد نمود.

وی با تأکید بر اهمیت مقوله پیشگیری از وقوع جرم و ضرورت آن در دین مبین اسلام و صراحت قانونی این امر در متن قانون، اضافه کرد: هیچ دستگاه خدمات رسان یا اداری حق استفاده از امکانات دولتی را در انتخابات له یا علیه کسی ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: