« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
اصلا فلسفه برگزاری یوم الله نهم دی تجدید بیعت با ولایت و اعلام برائت از فتنه گران و طنین شعار مرگ بر فتنه گر در سراسر ایران اسلامی است

 به گزارش "پایگاه خبری آوای رودکوف"

فرمانده سپاه ناحیه لنده ،بصیرت را لازمه جلوگیری از نفوذ دشمن به کشور دانست و با اشاره به تداوم توطئه های فتنه انگیز آنها، خاطرنشان کرد: نباید میدان را برای فتنه گران باز گذاشت و در این راستا و برای جلوگیری از نفوذ فتنه گران، اطاعت از رهنمودهای رهبری انقلاب ضروری است.

سرگرد محمد در نشست کمیته برنامه ریزی یوم الله نهم دی ماه این شهرستان افزود: محور حرکت و تدوام 9 دی در سال 88 تنها دفاع از حریم ولایت بدون توجه به گرایشات سیاسی بود که باعث ماندگاری و پویایی این روز بزرگ شده است.
وی افزود: حماسه 9 دی نباید فراموش شود بلکه باید ضمن یادآوری آن بصیرت پیدا کرده تا به توطئه های دشمن مبتلا نشویم.

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: بصیرت و هوشیاری همراه با وحدت و یکپارچگی آن چیزی بود که ملت ایران را در برابر توطئه‌های دشمنان محافظت کرده و اقتدار و سربلندی را برای ما به ارمغان آورد.

محمدی در ادامه با بیان اینکه فتنه 88 یک توطئه از قبل طراحی شده بود افزود: انرژی و پتانسیلی که برای دفع فتنه 88 هزینه شد به گفته سردار فضلی بیش از انرژی‌ای بود که در هشت ساله دفاع مقدس مصرف شد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده با بیان اینکه احزاب و گروه‌های سیاسی باعث شکوفایی نظام در برهه‌های مختلف تاریخ می‌شوند گفت: همه احزاب و گروهای سیاسی ملت با هر گرایشی باید فتنه را محکوم نمایند و از اسلامیت و جمهوریت نظام دفاع نمایند و نباید اینگونه تصور کنیم که اگر شعار مرگ بر فتنه گر سر دادیم یک عده ناراحت می شوند اصلا فلسفه برگزاری یوم الله نهم دی اعلام برائت از فتنه گران و طنین شعار مرگ بر فتنه گر در سراسر ایران اسلامی است.

وی افزود: اینکه ما جلو شعار مرگ بر فتنه گر را بگیریم و اجازه برائت از فتنه گران را به بهانه هفته وحدت ندهیم کار درستی نیست بلکه اتفاقا اعلام تنفر و برائت از فتنه گران داخلی و خارجی همراهی با مردم انقلابی در 9 دی 88 و عین وحدت و برادری است.

سرگرد محمدی در پایان از اداره آموزش و پرورش درخواست نموده تا ترتیبی اتخاذ نمایند که دانش آموزان و کارکنان تا پایان برنامه همراهی لازم را بعمل آورند.

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
0
0
همه ملت با بصیرت و ولایتمداری بینش سیاسی و اجتماعی در روز نه دی حضور خواهیم داشت و فتنه و حامیان فتنه گران را محکوم خواهیم کرد و دست طمع بیگانگان را به کشور کوتاه مینماییم.
مرگ بر فتنه گر
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر میرحسین موسوی
مرگ بر مهدی کروبی
اکبر ز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
0
0
درحالی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صراحت مردم را به مراسم با شکوه 9 دی دعوت می نماید بسیاری از مسولان لنده ای مخالف شعار مرگ بر فتنه گر هستند و حتی حاضر نشدند یک بنر یا پارچه نوشته در جلوی ادارات خود نصب نمایند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: