« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
فتنه 88 ما را ساخت و آب‌دیده کرد و اگر برخی فکر می‌کنند تاریخ دوباره تکرار خواهد شد خیال باطلیست

 "پایگاه خبری آوای رودکوف"
حجت الاسلام علی وحدانی فر امام جمعه بخش کبگیان بویراحمد در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی، گفت: ملت ایران در حماسه 9 دی به دشمنان فهماند که تکرار تاریخ و تنها گذاشتن علی زمان خیال باطلی است و  تاریخ دوباره تکرار نخواهد شد

حجت الاسلام عمرانی یادآور شد: اگر به سیره و منش رسول رحمت و مهربانی نگاه کنیم و مسئله بصیرت و آگاهی را نه در بعد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فلسفی بلکه در بعد تاریخی بررسی کنیم می‌بینیم در زمان پیامبر اکرم(ص) نمونه‌های خواصی با بصیرت همچون حمزه سیدالشهدا و خواص بی‌بصیرت همچون ابولهب وجود دارد.

وی افزود: آنچه که باعث عزت حمزه سیدالشهدا شد ایستادگی در دفاع از ولایت بود و می‌بینیم که بصیرت در زمان امیرالمؤمنین یک مسأله اساسی برای جامعه اسلامی بوده است.

امام جمعه کبگیان با  بازخوانی خیانت‌ بزرگی که اصحاب و سران فتنه مرتکب شده‌اند تصریح کرد: فتنه 88 به سه گروه خواص بی بصیرت، خواص با بصیرت و ساکتین فتنه و فتنه گران در جامعه تقسیم می شوند.

حجت الاسلام وحدانی‌فر در ادامه با بیان این که برخی خواص به واسطه فرزندان خود راه بی‌بصیرتی را در پیش گرفتند، افزود: زبیر از آن دسته خواصی بود که پیامبر از وی همواره به بزرگی یاد می‌کرد اما همین زبیر به واسطه فرزندش عبدالله بر روی حضرت علی(ع) شمشیر کشید.

امام جمعه بخش کبگیان افزود: در دوره کنونی نیز برخی از خواص به واسطه آقازاده‌ها و عملکرد آن‌ها راه بی‌بصیریتی را پیشه کرده‌اند و امروز نظریه‌های آن‌چنانی دارند.

حجت الاسلام وحدانی  گریزی هم به  ساکتین فتنه  زد و  گفت: در فتنه 88 آنهایی که باید همراهی می‌کردند و عمارگونه به روشنگری می‌پرداختند، ماندند و روشنگری نکردند و امروز به عنوان ساکتین فتنه معروف شدند.

وی یادآور شد: ساکتین فتنه کسانی‌ هستند که باید مانند عمار برای علی زمان می‌بودند، اما توفیق نیافتند که رهبر معظم انقلاب در همین خصوص  فرمودند برخی از خواص در فتنه 88 مردود شدند.

حجت الاسلام وحدانی اظهار کرد:آنچه که امروز می بینید رافت اسلامی نظام است و لاغیر نظام با رافت اسلامی برخورد کرد خون آن همه جوان مظلوم را چه کسی باید جواب دهد؟وی خطاب به سران فتنه گفت:اگر شما قانون اساسی این مملکت را قبول ندارید با چه اجازه ای کاندیدا شدید؟ با چه اجازه ای به صحنه آمدید برای چه امدید؟ برای چه آمریکایی که التماس می کرد در بحث هسته ای ، نامه نوشت که شروط شما را می پذیرم با فتنه ای که شما بوجود آوردید این بلا و تحریمها را ایجاد نمود.

وی با بیان اینکه برخی از به کار بردن کلمه فتنه ناراحت می‌شوند، عنوان داشت: برخی به ما خرده می‌گیرند که این همه کلمه فتنه را به کار نبرید، اما باید بگوییم ما کلمه فتنه را به کار خواهیم برد، چراکه ولی و امام ما گفته، چون نایب امام زمان ما بر آن تأکید داشته‌اند چون خط قرمز نظام است.

سخنران 9 دی شهرستان لنده به حضور آگاهانه مردم در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد  وگفت: مسئله خبرگان رهبری جدی است و مسئله مجلس شورای اسلامی گلوگاه است مراقب باشید در انتخابات در رای گیریها با بصیرتها را انتخاب کنید به کسانی که نظام برایشان مهم است رای دهید.

ایشان  خاطرنشان کرد:ثبت نام بیش از هشتصد نفر در انتخابات خبرگان رهبری ابهامی جدی است اینکه امروزه برای بعضیها القاب درست می کنند ابهام است  که توسط فتنه گران در حال شکل گیری است و  تنها راه مقابله با آن انتخاب آگاهانه و هوشمندانه است.

وی با بیان اینکه  فتنه 88 ما را ساخت و آب‌دیده کرد و اگر برخی فکر می‌کنند تاریخ دوباره تکرار خواهد شد و یک بار دیگر یک علی دیگر در تاریخ تنها خواهد خیال باطلیست و  به  لطف خدا این توطئه نقش بر آب خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: