« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
آوای رودکوف:مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: معتمدین و روحانیون از دیر باز در شهرستان بهمئی نقش سازنده ای در رفع مشکلات اجتماعی و عمومی مردم داشتند

 به گزارش به گزارش خبرنگار "پایگاه خبری آوای رودکوف" از بهمئی، دکتر دهبانی پور در مراسم همایش معتمدین محلی و روحانیون شهرستان بهمئی که با موضوع رفع مشکلات فرهنگی و عمومی این شهرستان و با حضور حضرت آیت اله ملک حسینی برگزار شد گفت:  نقش بزرگان،معتمدین و علما در رفع مشکلات فرهنگی-اجتماعی مردم شهرستان بهمئی از دیرباز بزرگان نقش سازنده ای در رفع مشکلات اجتماعی بود  که روحانیون و علما سر سلسله جنبان هدایت مردم بهمئی بودند.

رضا دهبانی پور به نقش بی بدیل مرحوم آیت الله ملک حسینی در رفع مشکلات استان کهگیلیویه و بویراحمد گفت:مرحوم آیت الله ملک حسینی دیدگاهی جامع و برادرانه به همه مردم داشت و مردم بهمئی بارها از الطاف ایشان بهره بردند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در یک سال گذشته  اقدامات خوبی جهت ارتقای فرهنگ عمومی در شهرستان بهمئی صورت گرفت که همه آنها را مدیون همکاری اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان به خصوص امام جمعه سابق و جدید شهرستان بهمئی و تلاش کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی می دانیم.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان با بیان اینکه ضرورت دارد نظیر این همایش ها و گردهمایی ها تدوام داشته باشد تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته این نشست ها در آینده تدوام خواهد داشت تا مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی و عمومی استان به حداقل برسد.

وی در پایان از حضور حضرت آیت اله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان به جهت حضور در بین معتمدین و روحانیون شهرستان بهمئی تقدیر کرد و همچنین حضور پر رنگ معتمدین بهمئی مورد تمجید قرار داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: