« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
آوای رودکوف:مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ستاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی با مدیریت معوان سیاسی و امنیتی استاندار در این استان خبر داد

 به گزارش خبرنگار "پایگاه خبری  آوای رودکوف" از یاسوج، حجت الاسلام فتح الله میرمحمدی در ستاد کارگروه فرهنگی و اجتماعی که یکشنبه، 13 دی ماه در یاسوج برگزار شد، افزود: این ستاد با مدیریت معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمدو  با مسئولیت اداره کل بهزیستی استان تشکیل خواهد شد همچنین اعضای این ستاد را دانشگاهها و نهادهای فرهنگی استان تشکیل خواهند داد.

وی با شاره به اینکه ستاد پیشگیر از آسیب های اجتماعی از جمله خودکشی در استان تشکیل خواهد شد، بیان کرد: ستاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دهه 70 در استان تشکیل شد اما بنابر دلایلی فعالیت آن متوقف شد اما با توجه به نیاز در استان تشکیل خواهد شد و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این ستاد در کاهش کاهش خودکشی در استان نقش مهمی  دارد بنابراین می تواند جهت آگاهی بخشیدن به مردم و کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر باشد.

حجت الاسلام میر محمدی عنوان کرد: طبق پیمایشی که توسط وزارت کشور و جهاد دانشگاهی را در قالب سنجش سرمایه های اجتماعی انجام شد مشخص شد که میزان اعتماد عمومی نسبت به ادارات، مشاغل و روابط مردم با آنها وضعیت مطلوب نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: در استان نیز این مسئله باید از طرف روحانیون، نیروهای فرهنگی، فعالان فرهنگی، رسانه ای و اجتماعی مطرح شود و با برنامه ریزی مناسب جهت کاهش ایت آسیب برنامه ریزی و تلاش شود.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: برگزاری جلسات توجیهی برای ارتقای سرمایه های اجتماعی با ائمه جماعات سه شهرستان از جمله شهرستان های  بویراحمد، گچساران و کهگیلویه همچنین آموزش ضمن
خدمت کارکنان ادارات برای آشنایی آنها با مفاهیم و شاخص های سرمایه های اجتماعی از سوی دفتر آموزش و پرورش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان می تواند در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در این استان موثر باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: