« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷
آوای رودکوف:مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه از تعمیرات کلی وجزئی  مسکن 70نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد

 به گزارش خبرنگار "پایگاه خبری آوای رودکوف" از دهدشت: امرالله فروزنده در جمع خبرنگاران، تامین مسکن مددجویان تحت حمایت را یکی از اهداف اساسی و مهم این نهاد به شمار آورد و گفت: در همین راستا کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه خدماتی از قبیل احداث مسکن، سرویس بهداشتی،حمام، دیوار حیاط، تعمیرات کلی و جزیی مسکن به جامعه هدف خود ارائه می نماید.

  مدیر کمیته امداد کهگیلویه از تعمیرات کلی و جزیی 70 منزل مسکونی تحت حمایت این نهاد خبر داد و افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون بالغ بر یک میلیارد و 65میلیون تومان کمک بلاعوض جهت تعمیرات ساختمان به 70خانوار تحت حمایت پرداخت شده است.

 فروزنده عنوان کرد: تعمیرات کلی ساختمان طبق برآورد کارشناس فنی از 10میلیون ریال تا 30میلیون ریال بصورت بلاعوض بعد از انجام تعمیرات پرداخت خواهد شد.

 وی از طرح بهسازی مسکن روستایی برای افراد تحت حمایت خبر داد و گفت: این طرح برای مددجویان واجدشرایط می باشد که با معرفی به بنیاد مسکن این طرح در حال اجرا است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: