« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
آوای رودکوف:استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر مسئله امنیت در امر انتخابات تاکید کرد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: موسی خادمی در نشست همایش هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی حوزه انتخابیه کهگیلویه، انتخابات را مهم ترین جلوه و نمود عینی و یک ابزار چرخش قدرت عنوان کرد.

وی امنیت را مهم ترین تولید در امر انتخابات دانست و تصریح کرد: امنیت و انتخابات رابطه ای متفاوت با هم دارند به گونه ای که بدون انتخابات امنیت معنایی ندارد و بالعکس.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: باید در مسئله انتخابات آرامش، امنیت و حیثیت جامعه در نظر گرفته شود.

خادمی اضافه کرد: انتخابات به مانند یک پروژه در فرایند دموکراسی است که این پروژه باید در یک بازه زمانی تعریف و به اتمام برسد.

خادمی اظهار داشت: یکی از دلایل عقب ماندگی استان ما این است که بعد از اتمام انتخابات بعد از 8 اسفند درگیر بحث های انتخاباتی هستیم.

خادمی فصل الخطاب همه مسائل را قانون دانست و با بیان اینکه  تعامل در قانون بسیار خوب تعریف شده است گفت: باید با رعایت کردن قانون تلاش در مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات داشته باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دولت به عنوان سیاسی‌ترین نهاد دنبال بالا آمدن کسی است که با سلیقه آن هماهنگ باشد.

وی عنوان کرد: حرکت هر کدام از عوامل اجرایی و مسئولان تضمین کننده حق مردم است و هیچ کدام آزاد نیستیم هر حرکتی را انجام دهیم که حیثیت دیگران دچار مشکل شود.

خادمی با توجه به محرومیت شهرستان کهگیلویه خطاب به مردم گفت: سعی کنیم کسی را از صندوق بیرون بیاوریم که بتواند اقتدار و امنیت این منطقه را افزایش و نسبت به رفع محرومیت ها و توسعه آن تلاش نماید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: