« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
آوای رودکوف:فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد از کشف 100 کيلوگرم ترياک و 39 کيلو حشيش در محور"ياسوج-اصفهان"خبر داد

 به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری  آوای رودکوف از یاسوج، سردار "غلامعباس غلامزاده" گفت: مأموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان حين کنترل خودروهاي عبوري در محور "ياسوج-اصفهان" به يک دستگاه خودروي کاميون باري مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وي بیان کرد: مأموران در بازرسي از اين خودرو 100 کيلوگرم ترياک و 39 کيلوگرم حشيش که به طرز ماهرانه اي در آن جاسازي شده بود،کشف کردند.

فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان کرد: اين محموله مواد مخدر در يکي از استانهاي جنوبي بارگيري و به مقصد يکي از استان هاي مرکزي کشور حمل مي شد.

سردار غلامزاده بیان کرد: راننده دستگير، به مرجع قضائي تحويل و خودرو نيز به پارکينگ منتقل شد.

وی اضافه کرد: از ابتداي سال جاري تا کنون سه تن و 670 کيلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که از اين مقدار سه تن و 308 کيلو از آن ترياک بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزايش داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: