« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۶
اوای دنا-تراب زکی زاده:امام زاده شاهزاده عبدالله واقع در 20کیلومتری غرب شهر لنده در روستای قیام واقع شده که از قدیم الایام تا کنون مورد احترام همگان می باشد و مردم این دیار نسبت به آن اعتقاد و باور قلبی محکمی دارند. این امام زاده صاحب کرامات بسیاری می باشدکه مورد توجه مردم قرار گرفته و بیشتر مردم اورا با نام شاه قربان می شناسند و از نوادگان امام موسی کاظم (ع) است . هر سال تعداد زیادی از زائرین از استانهای خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد به زیارت این امام زاده می روند.از کرامات این امام زاده چشمه آب شیرینی است که از لای گچ رودخانه شوردر می آید و همچنین درخت بلوطی است که مانند چتری بروی آن سایه افکنده است. هم اکنون اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کهگیلویه مبلغ 300میلیون ریال هزینه جهت ساخت و زیر سازی و مقبره ی آن واریزو عملیات احداث آن شروع شده است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
سید قطب الدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
0
0
" بنام خدا "
ضمن احترام و ادب به ساحت همه بقاع متبرکه و اموات مومنین و مسلمین باید به عرض همشهریان عزیزم رسانده شود که متوسل شدن به دروغ و اخبار غیر موثق و نامعتبر نه تنها به بیزاری مردم و جوانان از دین و معنویت منجر میشود بلکه بنظر میاد روح همان امام زاده ( اینجا شاهزاده عبدالله) نیز مکدر میگردد.
اینکه امام زاده شاهزاده عبدالله بالاخره شاه زاده بود یا امام زاده و یا دارای شجره نامه به هر میزان نیز هست یا نه بماندو تخصص بنده نیست و محل بحث هم نیست درین نقد ، ولی گلایه به کرامات این امام زاده و میزان زائرین ان هست .
اگر ما بچه منطقه هستیم چشمه مذکور اولا شیرین نیست دوما رو به روی امام زاده و اون طرف رودخانه شور هست با فاصله زیاد از امام زاده که بالطبع ارتباطی به امام زاده ندارد و صدها سال قبل ورود و خاکسپاری امام زاده بوده .
مورد زائرین که هیچ زائری از هیچ جا حقیقتا به این مکان مشرف نمیشه .
این که این مکان مسلمانی به خاک خفته هست و مورد احترام هست و باید باشد شکی نیست مرده در اسلام داری احترام و ارج هست ولی این اخبار غیر واقعی باعث تشکیک در باور و اعتقادات مردم و دوری از معنویت و حتی اسلام و انقلاب منجر میشود .
از اوای دنا یا اوای رودکوف تقاضا داریم از برادر فرهنگی منطقه اقای زکی زاده تقاضای اخبار دقیق تر موثق تر علمی تر را بنمایند و شجرنامه طیبه این بقعه متبرکه را علنی و انتشار دهند .
با تشکر از رسانه محبوب و فراگیر اوای دنا.
امروز جنگ روایت ها جنگ غالب میدان نبرد هست روایت حقیقی خالص و قوی انشاالله پیروز و سربلند میشه.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: