« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۵
    سخنگوی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مسابقات سوارکاری کورس پاییزه در استان فارس، اسماء هرمزی سوارکار کهگیلویه و بویراحمدی قهرمان شد.

 

موفقیتی دیگر در ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد؛
بانوی یاسوجی قهرمان کورس پاییزه سوارکاری فارس شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مسابقات سوارکاری کورس پاییزه در استان فارس، اسماء هرمزی سوارکار کهگیلویه و بویراحمدی قهرمان شد.

آرمان قنبرزاده ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اعلام خبر قهرمانی بانوی یاسوجی در مسابقات سوارکاری کورس پاییزه استان فارس اظهار کرد: در جریان کورس پاییزه استان فارس که در شهر نورآباد ممسنی برگزار شد در قسمت بانوان اسماء هزمزی با اسب قهرمان بویراحمد موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شد. 
سخنگوی اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد. 
وی با اشاره به تشکیل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در این اداره‌کل، بیان کرد: طی حکمی از سوی مدیرکل جوانان و ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد اعضای ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوقی شهروندان منصوب شدند.
قنبرزاده ادامه داد: در این ابلاغ که جداگانه برای همه اعضای این ستاد صادر شده، بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ورزش، بهره‌مندی از ظرفیت‌ها، تلاش مضاعف و هماهنگی و حفاظت از حریم امنیت عمومی و حقوقی کارکنان و جامعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید شده است.
مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این ستاد محمد شفیعی، مدیرکل ورزش و جوانان این استان به‌عنوان رئیس ستاد، خانم نوربخش به‌عنوان دبیر ستاد و آقایان میمینت، افشون، قنبرزاده، پیروزه، سادات، روشنک و خانم سلیمانی به‌عنوان دیگر اعضا مشخص شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: