« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
آوای رودکوف:نخستین مرکز سوادآموزی ویادگیری محلی کهگیلویه وبویراحمد با هدف یادگیری مهارتهای اساسی زندگی،حقوق شهروندی ومهارتهای فنی وحرفه ای فعالیت خود را آغاز کرد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در مراسم آغاز فعالیتهای این  مرکز که در روستای مهریان از توابع یاسوج برگزار شد  گفت:علاوه بر سوادآموزی مهارتهای اساسی زندگی-حقوق شهروندی ومهارتهای فنی وحرفه ای در این مرکز به هنر آموزان آموزش داده می شود.

هادی زارع پور افزود:این مرکز شامل مجتمع آموزشی است وبی سوادان10تا49سال این روستا ومناطق مجاور می توانند از فرصت فراهم شده در این روستا استفاده کنند.

همچنین معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان گفت:مهارت آموزی برای فراگیران دوره های سوادآموزی،تکمیلی،پایانی وتحکیم سواد انجام می شود.

سیدمسعود ارجمند با اشاره به اینکه این مرکز نخستین مرکز یادگیری محلی استان است گفت:این مرکز فرصتی برای ایجاد اشتغال برای شرکت کنندگان فراهم می کند.

وی گفت:ادارات دولتی نیز می توانند مراکز یادگیری محلی ایجاد کنند.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان گفت:مراکز یادگیری محلی بستری برای کاربردی کردن آموزش وتوسعه مشارکتهای مردمی است.
مدیر این مرکز نیز گفت:مرکز یادگیری محلی با هدف ترویج آموزش مهارت همگام با سوادآموزی ایجاد شده است.

سید علی محمد دانشی اظهار کرد:این مرکز همه روزه بجز ایام تعطیل آماده نام نویسی از متقاضیان سوادآموزی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: