« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۴۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
آوای رودکوف:معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از جذب 75 میلیارد ریال از  صندوق توسعه ملی در بخش کشاورزی خبر داد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،  مجید محنایی ظهر امروز در نشست شورای بانکها گفت:  :طرح‌های معرفی شده بخش کشاورزی به صندوق توسعه ملی 120 میلیارد ریال است که تاکنون 75 میلیارد ریال آن جذب شده و تلاش می‌شود سایر مبلغ صندوق تا پایان سال جاری جذب شود.

وی بیان کرد: میزان تسهیلات در نظر گرفته شده صندوق توسعه ملی به بانک صنعت معدن 87 میلیارد ریال تحت عنوان سرمایه در گردش است که 285 میلیون تومان آن برای شرکت زردبند یاسوج تخصیص داده شده است.

محنایی تصریح کرد: در بخش صنعت هیچ‌گونه محدودیت اعتباری وجود ندارد و طرح‌های صنعتی بدون هیچ‌گونه محدودیت به صندوق توسعه ملی معرفی می‌شوند اما در بحث صورتهای مالی مشکلاتی میان متقاضیان و بانکها وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: : اعتبار صندوق توسعه ملی اعتباری کلانی است و تا کنون 80 میلیارد ریال آن جذب نشده است مقرر شده که در طول دو هفته سازمان صنعت،معدن و تجارت به همراه بانکهای عامل، بانک صنعت و معدن با نظارت استانداری تلاش کنند که این میزان اعتبار را نیز جذب کنند.

وی  در خصوص چگونگی جذب اعتبارات مربوط به اشتغال به ویژه اشتغال خرد و خانگی، بیان کرد: در اختیار ایثارگران وابسته با بنیاد شهید، افراد معلول وابسته به بهزیستی و مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) جذب و در اختیار آنها قرار گیرد.

محنایی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان سال در 9 ماهه سال گذشته در بحث جذب این میزان اعتبار مقام اول کشور را داشت و در اخر سال 93 مقام دوم کشور را کسب کرده است که سال گذشته وضعیت بهتری داشته است که در این جلسات سعی در مناسب کردن آن خواهیم داشت.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
پناه بر خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
0
0
باورم نمیشه با این پول می شد بخش کشاورزی را متحول کرد اما هیچ اتفاقی نیفتاده است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: