« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
آوای رودکوف-دبیر حمایت از کرسی های نظریه پرداری :ایده پردازی های زیادی توسط افراد مختلف بیان می شود اما نظریه پردازی ها در کشور مناسب و رضایت بخش نیست

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری  آوای رودکوف از یاسوج، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در همایش استانی کرسی آزاداندیشی که دوشنبه 6 دی ماه در یاسوج برگزار شد، افزود: تولید نظریه در کشور کند پیش می رود تولید و چاپ مقاله در کشور تا اندازه ای مناسب است اما تولید نظریه به ویژه در دانشگاهها کم است.

وی با اشاره به اینکه نظریه پردازی در کشور رضایت بخش نیست، بیان کرد:ایده پردازی های زیادی توسط افراد مختلف بیان می شود اما نظریه پردازی ها در کشور مناسب و رضایت بخش نیست.

ایشان بیان کرد: نظریه پردازی مطلبی است که بر مبنای توسعه، نقدینگی، پزشکی،روشمند و آکادمیک باشد و بتواند علاوه بر داخل در خارج کشور نیز جایگاه پیدا کند.

دبیر هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره خاطرنشان کرد:نباید انتظار داشت که تعداد زیادی نظریه پرداز در کشور وجود داشته باشد اما اما با این وجود وضعیت نظریه پردازی در کشور مناسب نیست.

خسروپناه تصریح کرد: بسیاری از دانشگاهها در کشور به دلیل دغدغه مالی که دارند ممکن است به دانش در کشور آسیب وارد کنند پس بدون شک کمتر به تولید علم و نظریه پردازی در دانشگاهها دست پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: هدف هیئت حمایت از نظریه پردازان حمایت تولید نظریه نیست بلکه دانشگاهها موظف به تولید نظریه هستند و هدف این هیئت حمایت کردن نظریه پردازان است.

دبیر هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره عنوان کرد:دانشگاهها نظریه پردازی را در برنامه خود داشته باشند و تنها به انتشار و چاپ مقالات اکتفا نکنند که برای این کار بهتر است ساختار پژوهشی دانشگاهها اصلاح شود.

خسروپناه افزود: گاهی مشاهده می شود که گروهی در دانشگاه یک هیئت علمی ندارد اما تعداد زیادی دانشجو می پذیرد با این وجود بدون شک مشخص است که نظریه پردازی صورت نمی گیرد.

دبیر هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره  اضافه کرد: در دانشگاهها جذب تعداد زیاد دانشجو مد نظر باشد همچنین دانشجویان مقطع دکتری باید به گونه آموزش ببینند که توان دانشی بالایی داشته باشند و به اندازه ای کار عملی انجام دهند که مهارت کافی داشته باشند که در این صورت هم در داخل و هم در خارج کشور زود جذب خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: