« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
آوای رودکوف:شهردار دهدشت از افتتاح کالبد شکافی دهدشت در آرامستان این شهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای روکوف از دهدشت: جواد تخشا در جمع خبرنگاران بهره‌بردای فاز اول پارک بلاشادپور و ساماندهی تپه نورالشهدا را از جمله پروژه های در دست اجرای شهرداری عنوان و تصریح کرد: فاز اول پارک بلادشاپور در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار دهدشت  ساماندهی تپه نورالشهدا را یادآور شد و گفت: 20 میلیون برای طراحی مشاور آن در نظر گرفته شد و قریب به 50 میلیون تومان از محل اعتبارات پارک بلاد شاپور به این پروژه عمرانی اختصاص داده شده است.

تخشا در ادامه بویراحمد از راه اندازی واحد کالبد شکافی در دهدشت خبر داد و افزود: این واحد کالبد شکافی با اعتباری بالغ بر 90 میلیون تومان در آرامستان شهر دهدشت راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: این واحد کالبد شکافی تکمیل و وسایل آن همه خریده شده و به زودی افتتاح خواهد شد.

تخشا با توجه به عدم  مرکز کالبد شکافی در این شهرستان و اینکه هر ساله  عده ای از مردم شهر دهدشت مجبور بودند به خاطر کالبد شکافی، اجساد خود را به یاسوج ببرند و همچنین متحمل هزینه های سنگینی می شدند این واحد کالبد شکافی را راه اندازی کردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: