« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
آوای رودکوف-امام جمعه دهدشت گفت: شکوه انقلاب اسلامی مرهون گام‌های استوار امام راحل و خون پاک شهیدان است

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در آیین غباروبی گلزار شهدا ضمن تبریک و  گرامیداشت ایام باشکوه فجر انقلاب و ورود حضرت امام خمینی (ره) افزود: امام خمینی(ره) چون یک عالم ربانی، عارف بزرگ و سیاستمدار دانا و آگاهی بود که با ورودش قداست و عظمت بزرگی به ایران اسلامی بخشید.

حسینی قدرت ایران در منطقه را یادآور شد و گفت: کدام کشور تاکنون توانسته تفنگداران آمریکایی را تسخیر و در مقابل خود قرار دهد، غیور مردان ایران اسلامی 10 تفنگدار آمریکایی را طوری تسلیم و دستگیر کردند که حتی لباس های نظامی شان را در آورده و با لباس معمولی راهی کردند، این نشان از قدرت و عظمت ایران اسلامی است.

وی به تشریح ایران اسلامی قبل و بعد از انقلاب پرداخت و بیان کرد: ایران اسلامی یک سرزمین بزرگی و متمدنی بود اما در دوران حکومت پهلوی در همه عرصه جزو عقب مانده ترین کشور ها به حساب می آمد و به عنوان یک سرباز برای استکبار عمل می کرد، اما بعد از ورود امام راحل(ره) تحول عظیمی در کشور به وجود آمد.

امام جمعه دهدشت عنوان کرد: تحولات اقتصادی، فناوری، طبابت، نظامی، هوایی و ژنتیک در حال حاضر همه به برکت انقلاب اسلامی و گام های استوار حضرت امام خمینی (ره) است.

حسینی اظهار کرد: آرمان های ما نباید تنها دفاع از اسلام و کشور خودمان باشد بلکه اسلام باید جهانی باشد و از همه مظلومان عالم دفاع شود.

وی عظمت و شکوه انقلاب اسلامی را مرهون خون پاک شهدا دانست و با بیان اینکه همه ماها متولیان متولیان این انقلاب هستیم خواستار مراقبت و مواظبت از همه مسئولین نسبت به حفظ آرمان های نظام جمهوری اسلامی شد.

وی ایران را جزو هشت کشور ابرقدرت در جهان عنوان و تصریح کرد: کشوری که تا دیروز تسلیم خواسته های دشمن بود امروز در مقابل همه قدرت های جهان ایستاده  و در معادلات جهانی اثرگذار است.
حسینی تصریح کرد: مسئولین در نظام جمهوری اسلامی باید رفتارشان مهندسی و از جهت معنوی در محافل‌های مختلف حضور پیدا کنند.
امام جمعه دهدشت خواستار برگزاری جشن انقلاب در این دهه شد و خاطرنشان کرد: برگزاری این جشن ها حمایت از انقلاب و ارزش های دینی است.
وی انتخابات پیش رو را یادآور شد و  با بیان اینکه انتخابات از ثمرات شیرین این انقلاب است گفت: انتخابات بقاع حضور مردم و یکی از عرصه هایی است که مشارکت و حمایت مردم به نمایش گذاشته می شود.

وی خواستار تلاش همه مسئولین جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات شد.

حسینی اظهار کرد: رقابت ها انتخاباتی باید مشروع و معقول باشد و زمینه انتخاباتی قانونی بدون توهین در یک فضای برابری و برداری را فراهم کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: