« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
آوای رودکوف:فیلم شکوه زاگرس به پایان رسید این فیلم در ژانر حیات وحش با نگاهی جدید و نو به گونه های حیوانی و زیست بوم های پنج استان چندیست آماده و به پایان رسیده است

 به گزارش پایگاه خبری اوای رودکوف ، بهنام رضایی تهیه کننده ، کارگردان و تصویربردار این اثر عنوان کرد:این اثر در 90 دقیقه در پنج استان کشور: بوشهر ، فارس، یزد، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد تصویربرداری شده آماده حضور در جشنواره های بین المللی می باشد.

در فیلم شکوه زاگرس زیست بومهای بکر پنج استان با تکنیک های به روز تصویربرداری حیات وحش به تصویر کشیده شده است که هر کدام در نوع خود گویای زیست بوم هائیست که در آن اقلیم ها یافت می شود.

بهنام رضایی با بیان اینکه این اثر تقریبا سه سال به طول انجامیده افزود در این سه سال چالشهای بسیاری پیش روی ما بود در سال اول تصویربرداری زمانی که قصد تصویربرداری از مار افعی گرزه را داشتم مورد گزش این جانور قرار گرفتم که حدود یک ماه در بیمارستان بستری شدم..
بعضی از تصاویر این فیلم در ارتفاعات چهار هزار متری رشته کوه دنا گرفته شده که در آن ارتفاع چالشهای خاص پیش روی ما بود که کوه نوردان با این چالشها به خوبی آشنا هستند.

رضایی در ادامه عنوان کرد:در فیلم شکوه زاگرس گوشه هایی از تضادهای زیبای طبیعت ثبت شده که هر کدام بیننده را مجذوب خود می کند. لحظاتی که هر کدام حرفی در ورای آن نهفته است لحظه هایی همچون بدنیا آمدنها در فصل زایش به رخوت کشیده شدن ها در فصل سرد برف پوش همه گویای طبیعتی متضاد وحشی و زیبا هستند.

در پایان بهنام رضای با عنوان مشکلاتی که پیش رو بود عنوان کرد؛ برای ساخت فیلم هایی با ژانر حیات وحش امکانات ویژه ای نیز نیاز هست که در برخی موارد ما مجبور هستیم به علت محدودیت ها خود با ایده نو آنها را طراحی و به کار گیریم موارد این چنینی زیادند شاید این دست کارها برای دیدن مخاطبانشان لذت بخش باشید و شاید هیچ گاه به مشقت های ساخت آنها پی برده نشود اما این مشقت ها و سختی ها اگر بدون حمایت باقی بمانند بی فرجام و بدون تداوم خواهند بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: