« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
کماکان خود را سربازی کوچک برای انقلاب و در خدمت ولی فقیه زمان می دانم و از سالوس و تزویر سیاسیون بیزارم و چون رهبر فرزانه انقلاب ،انقلابی بودن را افتخار خود می دانم

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،دکتر علی خرامین از چهره های شاخص اصولگرایان کهگیلویه وبویراحمد طی نامه ای  به شایعه پراکنی های عده ای  در بعضی فضاهای مجازی پاسخ داد.

متن یاداشت وی به شرح زیر می باشد

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم

که در طریقت ما کافریست رنجیدن

به پیر میکده گفتم که چیست راه نجات

بخواست جام می و گفت عیب پوشیدن

مردم شریف شهرستان های بویراحمد و دنا

انتخابات مجلس شورای اسلامی تجلی گاه حضور و اراده مردم برای انتخاب نمایندگان مجلسی است که بنا به فرموده ی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در راس امور می باشد.

بدون شک ملت شریف ایران اسلامی با حضور حماسی خود در ۷ اسفند ۹۴ در تحقق این مهم اهتمام کامل خواهند ورزید.

انتخابات فرصتی است برای وحدت و همدلی بیشتر آحاد مردم شریف کشور ولی متاسفانه گاهی بداخلاقی هایی مشاهده می شود که از هدف و رسالت اصلی انتخابات به دور است .

بزرگوارانی که نسبت به اینجانب شناخت دارند یقینا می دانند که بنده دارای مواضع شفاف و ثابت اصولگرایی بوده ام که در دوره های مختلف و بنا به تشخیص خود با ملاک قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و در نظر گرفتن مقتضیات کشور تصمیم به حمایت و رای دادن گرفته ام.

در دوره دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با توجه به شرایط حساس کشور حضور و فعالیت در صحنه انتخابات را وظیفه خود دانسته و با در نظر گرفتن جمیع جهات از یکی از نامزدهای محترم در صحنه انتخابات حمایت نموده و بر این تصمیم خود ثابت قدم هستم و ضمن احترام به رای و تصمیم دیگران در این مسیر نه کسی را مجبور به همراهی کردم و نه هرگز بد دیگران را خواستم.

اینجانب اساسا تخریب و گزارش نویسی را دون شان خود می دانم و اعلام می نمایم شایعاتی که این روزهای علیه اینجانب به راه افتاده است اولا کذب محض می باشد و در ثانی در جهت انتقام گیری علیه اینجانب به راه افتاده است و ثالثا در راستای فریب افکار عمومی و انحراف برای رسیدن به مقاصد خود می باشد.

بنده یک پزشک هستم و جز در مواردی بسیار محدودی آنهم برای پاره ای امورات کاملا شخصی و اداری هرگز گذرم به دستگاه های قضایی و نظارتی نیفتاده است که خدای ناکرده قصد تخریب و یا ارایه گزارش علیه کسی را داشته باشم. ضمن آن که گزارش دهی علیه کسی یا کسانی از نامزدها ی انتخاباتی را توهین به دستگاه های نظارتی می دانم و معتقدم شورای محترم نگهبان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از چنان بصیرت و اقتداری برخوردار است که نیازی به این گونه رفتارها ندارد.
اینجانب از همان ابتدا و با در نظر گرفتن اهمیت شکل گیری یک رقابت واقعی و به دور از زد و بندهای قومی و قبیله ای و علی رغم اختلافات سیاسی علاقه مند به حضور برخی چهره های سیاسی بویژه سید باقر موسوی در صحنه نهایی انتخابات بویراحمد و دنا بودم تا عیار مدعیان متوهم انتخابات برای مردم روشن شود که بنا بر تشخیص شورای محترم نگهبان این امر اتفاق نیفتاد.

از انجا که برخی ها بنده را متهم به ایفای نقش در پرونده سازی برای اقای موسوی نموده اند لازم است اعلام کنم که اینجانب مطلقا در جریان چنین پرونده ای نیستم و ضمن احترام به همه نامزدها حرمت جناب آقای سید باقر موسوی که از رزمندگان دفاع مقدس و برادر شهید می باشند همیشه برای بنده محفوظ بوده است.

لذا صریحا شایعات و تهمت های ناجوان مردانه ای که این روزها در جامعه و در شبکه های مجازی علیه اینجانب به راه افتاده است را رد و علی رغم روشن شدن ماهیت این افراد به حرمت مردم و عدم علاقه به پیگیری از حق قانونی خود می گذرم و همه را به خداوند بزرگ می سپارم.

در پایان اعلام می دارم کماکان خود را سربازی کوچک برای انقلاب و در خدمت ولی فقیه زمان می دانم و از سالوس و تزویر سیاسیون بیزارم و چون رهبر فرزانه انقلاب ،انقلابی بودن را افتخار خود می دانم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: