« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
به فهرست‌هایی با ترکیب افراد مرعوب دشمن و بخصوص آمریکا نباید رأی داد هر چند که از مسیر شورای محترم نگهبان عبور کرده باشند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

دکتر جمشید عزیزی:

بعد از تأیید فهرست‌ها و آغاز تبلیغات مقام معظم رهبری برای برنامه نفوذ دشمنان در انتخابات هشدار دادند، عقل بصیرتی حکم می‌کند که برای رأی دادن باید رد پای نفوذی را شناخت و از ورود آنان به مجلس جلوگیری نمود.

1- هدایت امام مسلمین برای اعتماد به معرفهای فهرست‌ها و تطبیق مصداق آنها تکلیف را مشخص نمود. بنابر این به فهرست‌های بی هویت نباید رأی داد.

2- به فهرست‌هایی با ترکیب افراد مرعوب دشمن و بخصوص آمریکا نباید رأی داد هر چند که از مسیر شورای محترم نگهبان عبور کرده باشند.

3- به فهرست‌های اجاره‌ای که با قیمت‌گذاری میلیونی شکل گرفته‌اند، نباید رأی داد. با کمی دقت در هویت اشخاص و سابقه بعضی از آنها شناسایی تا حدودی آسان می‌شود.

4- به فهرست و اشخاصی که رادیوهای بیگانه و بخصوص بی بی سی و رادیو فردا و صدای سلطنت‌طلبان از آنها تعریف و حمایت می‌کنند، نباید رأی داد. فراموش نشود رمز کودتای 28 مرداد توسط رادیو بی بی سی این بود که ساعت دقیقا 12 شب است ولی بعد از 65 سال این رمز تغییر کرده است.

5- به کسانی که دشمنان از آنان تعریف کرده‌اند و از مردم می‌خواهند به آنان رأی دهید، حتی در فهرست خبرگان، نباید رأی داد مگر اینکه با بیانیه و موضع‌گیری توی دهن بلندگوهای دشمن بزنند.

6- به آنها که پول زیاد و تبلیغات خارج از ضرورت برای رفتن به مجلس و خبرگان هزینه می‌کنند، نباید رأی داد. البته پولهای حرام و بادآورده و نمک‌گیر کننده مورد نظر است.

7- به پدید آورندگان، همراهان، مدافعان، فعالان و ساکتان فتنه آمریکایی سال 88 نباید رأی داد. زیرا با بصیرت دینی و سیاسی ندارند و یا خواسته و ناخواسته با اهداف دشمن هماهنگ هستند.

8- به اصحاب مطبوعاتی پایگاه دشمن و با نویسندگان و یا حامیان آنان نباید رأی داد. زیرا با ثروت و سرمایه و هزینه ملت در خدمت اهداف دشمن بوده و هستند.

9- به مروجان اسلام آمریکایی که مقابل جامعه مدرسین قرار دارند، اعم از اینکه می‌دانند و یا نمی‌دانند نباید رأی داد و این معیاری است که توسط امام راحل(ره) تعیین شده است.

10- به مخالفان ویا تضعیف کنندگان و شبهه‌افکنان نسبت به شورای نگبهان نباید رأی داد حتی اگر تاییدیه را گرفته باشند زیرا چنین کسانی قانون را قبول ندارند. و با گرایش‌های بی قانونی عمله دست امثال رضاخان‌ها و سرسپرده انگلیس‌های مکار و آمریکایی‌های جهانخوار خواهند بود.

11- به آن دسته از اشخاص که نگاهشان به غرب برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه است، نباید رأی داد.

12- به آنان که در مجلس ششم متحصن شده‌اند و نامه جام زهر را برای رهبری نوشته‌اند و از رأی ملت
سوء استفاده نموده‌اند چه نامزد باشند و یا مؤید نامزدهای دیگر و یا فهرست‌های دیگر باشند، نباید رأی داد.

13- به آنان که در مصادر مسئولیت‌های دولتی با رانت‌های مختلف به ثروت‌های بادآورده رسیده و به اقتصاد مقاومتی اعتقادی ندارند .

14- به آنان که پرونده‌های فساد اقتصادی دارند و اتهام فساد را به عناصر مؤمن انقلابی می‌زنند و فهرست و نامزد به جامعه معرفی می‌کنند، نباید رأی داد.

15- به آنان که انقلابی‌گری و آرمانخواهی انقلابی را افراطی‌گری و تندروی می‌نامند و با سوء استفاده از این واژه‌های مبهم نام اعتدال را برای حفظ جریان قدرت و ثروت یدک می‌کشند، نباید رأی داد.

16- به جریانی که بصورت مشکوک اتهام قهر مردم با صندوق‌ها را مطرح می‌کنند و راهبردی دشمن‌پسند را هدایت می‌کنند، نباید رأی داد.

17- به آنان که توطئه‌های مستمر و پیاپی دشمن را توهم می‌نامند و در روابط بین‌الملل با تسامح و تساهل، اصطلاح غلط و دشمن‌پسند تنش‌زدایی را مطرح می‌کنند، نباید رأی داد زیرا این دیدگاه بسترسازی برای حضور و نفوذ دشمنان است.

19- به آنان که روش و منش اشرافی‌گری را ترویج نموده و زندگی خود را به آن عادت داد و حقوق محرومان جامعه را نادیده گرفته و به آن اعتقادی ندارند، نباید رأی داد.

20- به جریان یا فهرست و یا اشخاصی که از ناحیه مفسدان اقتصادی محکوم شده در دادگاه تقویت مالی و تبلیغاتی می‌شوند، نباید رأی داد.

21- به آنان که اعتقادی به بیداری اسلامی ندارند و راهبرد مقاومت برای امنیت را زیر سؤال برده و عملا اسرائیل را تقویت می‌نمایند، باید با دیده تردید به آنها نگاه نمود و از حضور آنها در مجلس جلوگیری نمود.

22- بعد از تأیید فهرست‌ها و آغاز تبلیغات مقام معظم رهبری برای برنامه نفوذ دشمنان در انتخابات هشدار دادند، عقل بصیرتی حکم می‌کند که برای رأی دادن باید رد پای نفوذی را شناخت و از ورود آنان به مجلس جلوگیری نمود.

23- به آنان که وعده‌های دروغ به مردم داده‌اند و شعار امید و رونق می‌دهند و با چهارصد وعده اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و رأی مردم را جلب کرده‌اند ولی هنوز وعده‌های سرخرمنی و برجام رو می‌دهند، نباید رأی داد.

برچسب ها:  عزیزی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: