« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یکی از ظرفیت های ارزشمند این وزارتخانه را کانون های فرهنگی و هنری در مساجد دانست و افزود: این وزارتخانه به وجود کانون های فرهنگی و هنری در ذیل زیرمجموعه های خود افتخار می کند

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، همایش گرامی داشت ١٨ اسفند، سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و تجلیل از فعالان فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور مدیرکل اداری و پشتیبانی ستاد عالی، معاونین سیاسی و امنیتی و پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در یاسوج مرکز استان برگزار شد.

دکتر رضا دهبانی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این همایش ضمن تشکر از حضور فعالان فرهنگی، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همه حوزه ها به خصوص حوزه مذهبی و دینی از ظرفیت های خوبی برخوردار است.

وی یکی از این ظرفیت های ارزشمند را کانون های فرهنگی و هنری در مساجد دانست و اظهار داشت: این وزارتخانه به وجود کانون های فرهنگی و هنری در ذیل زیرمجموعه های خود افتخار می کند.

دهبانی پور کانون ها را باعث برکت کار در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و افزود: کانون ها نقطه اتصال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مساجد، ائمه جماعات و حوزه امور دینی هستند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد کار کانون های فرهنگی و هنری مساجد را ارزشمند خواند و عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به صورت جدی و در حد توان از کانون های فرهنگی و کتابخانه های مساجد حمایت می کند.

شایان ذکر است، در این همایش با حضور مسئولان کشوری و استانی از بیش از ٩٠ فعال فرهنگی، ائمه جمعه و جماعات و مدیران کانون های استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: