« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷
آوای رودکوف:به منظور بررسی مشکلات خانواده های ملاقات کننده زندانیان علی عباس فلاحتی مطلق مدیر کل زندانها در جع آنان حضور بهم رسانده و پاسخگوی مشکلات مبتلابه خانواده ها شد

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از  روابط عمومی زندانهای کهگیلویه وبویراحمد، مدیر کل زندانهای استان در معیت رئیس و مسؤلین زندان مرکزی با حضور در بین ملاقات کنندگان خواسته های قانون آنان را مورد بررسی و دستورات لازم را صادر نمود.
مدیر کل زندانهای استان خطاب به رئیس ومددکاران زندان مرکزی گفت: همه ما در قبال زندانیان و خواسته های به حق خانواده های آنان مسؤلیم لذا شناخت مشکلات و حل آن را در دستور کار قرار دهید تا آسیبی متوجه خانواده ها نگردد.

وی مشکلات روحی و روانی خانواده های مددجویان را بسیار حساس و مهم توصیف نمود و افزود: در جامعه اگر خانواده زندانی به واسطه زندانی شدن یکی از اعضاء خود دچار سرشکستگی میکند مددکاران و کار کنان زندانها باید با سعه صدر و توجه وافر به خواسته های قانونی آنان اهتمام جدی ورزیده و با پیگیری معضلات و مشکلاتشان در جهت رفع وضعیت نامناسب روحی و روانی و عاطفی آنان تلاش نمایند.

این مقام مسؤل از پیگیری نامه های آزادی ، مرخصی ، آزادی مشروط ، طرح در شورای طبقه بندی ، درخواست ملاقات ، پیگیری پرونده های قضایی و دیگر درخواستهای قانونی خانواده ها و ملاقات کنندگان با سعه صدر و پیگیری تا حصول نتیجه در کمترین زمان ممکن توسط کار کنان زندان تأکید نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: