« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۱
آوای رودکوف:روزنامه اسرائيلي "جروزالم پست" با انتشار گزارشي به تصاوير منتشر شده از سوي سايت هاي خبري ايراني از حضور يک نماينده مجلس ايران در روستايي در نزديکي دمشق در کنار مستشاران ايراني خبر داده است.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،اين روزنامه اسرائيلي مي نويسد:"علي محمد بزرگواري" عضو مجلس شوراي اسلامي ايران به تازگي به صفوف نيروهاي مستشار ايراني در سوريه که در کنار ارتش عربي سوريه کارهاي مشاوره اي و نظامي را انجام مي دهند پيوسته است. تصاوير نشان مي دهند که او در نزديکي دمشق در کنار مستشاران حضور دارد. يکي از تصاوير که در 11 تا 12 مارس گرفته شده اند او را در کنار يکي از فرماندهان سابق سپاه نشان مي دهند که دوستي صميمانه اي با سردار قاسم سليماني فرمانده نيروهاي سپاه قدس دارد".

جروزالم پست در ادامه مي نويسد:"اين نماينده مجلس در پيامي که از طريق رسانه هاي اجتماعي پيش از سفرش به سوريه منتشر شده آورده است که من به سوريه آمده ام تا خود را براي سيده زينب (س) فدا کنم و شهيد شوم".

جروزالم پست درباره اين نماينده مجلس مي نويسد:"او شصت ساله است و پيش تر نقش مهمي در سپاه داشته است و اکنون يکي از اعضاي کميته هاي مجلس در امور کشاورزي و منابع طبيعي است".

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: