« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
آوای رودکوف :حجت الاسلام سید محمود الهی نیا ، در دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران ، گزارشی از عملکرد یکساله اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده  ارایه داد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ،سرپرست اداره تبلیغات اسلامی لنده  در این مصاحبه به تشریح نشست ها، فعالیت های فرهنگی، تبلیغی، اعزام مبلغ در مناسبتهای مختلف و حمایت های آن اداره از طرح های فرهنگی شهرستان پرداخت.

حجت الاسلام الهی نیا ،هدف اداره تبليغات اسلامي را رشد و تعالي بنيه اعتقادي و ديني مردم دانست و افزود : با تمام وجود  در اين زمينه آماده خدمت به مردم مي باشند.

سرپرست  اداره تبليغات اسلامي شهرستان لنده  در تشریح عملکرد يکساله اين اداره  اظهار داشت : برگزاری مراسمات مختلف مذهبی ،اعیاد و ایام الله ، اعزام مبلغین به مناسبتهای مختلف به شهر و روستاها ،حضور در مدارس ،سرکشی از خانوادهای معظم شهدا و ایثارگر ،حضور در جلسات مختلف ادار ی ، اقامه نماز جمعه در غیاب امام جمعه ،برگزاری محافل انس با قران و گفتمان دینی ،تعامل با ادارات و نهادهای شهرستان و انتشار بیشترین خبرها از عملکرد این اداره را ، از جمله فعاليتهاي فرهنگی  اداره تبليغات اسلامي شهرستان لنده  در یکسال گذشته عنوان  نمود.

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه ابراز امیدواری کرد در سال جدید بتوانند با همکاری سایر ادارات فرهنگی در اقدام و عمل به فرمان مقام عظمای ولایت لبیک بگویند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: