« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۰
آوای رودکوف:معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل ارشاد کهگیلویه وبویر احمد از برگزاری انتخابات خانه مطبوعات در این استان  خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،آزاد خردمند با اعلام  این  خبر افزود : طبق بخشنامه برای راه اندازی خانه مطبوعات حداقل 15 عضو با دست کم دو ماه بیمه خبرنگاری ثبت نام می کردند که در استان ما این تعداد به 5 نفر هم نمی رسید اما با پیگیری های بعمل آمده  هم اکنون حدود 21 نفر واجد شرایط داریم.

خردمند افزود: اداره ارشاد مقدمات کار و تمامی امکانات مربوط به خانه مطبوعات را فراهم نموده  و منتظر برگزاری انتخابات در موعد مقرر هستیم تا آن را به صاحبان اصلی بسپاریم.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان  تاکید کرد : انتخابات خانه مطبوعات استان در اردیبهشت ماه برگزار می شود وبا ایجاد آن همه امور مربوط به خبرنگاران و رسانه ها از این طریق پیگیری می شود.

ایشان همچنین گفت : در سال 94 تنها یک سایت با مجوز در استان وجود داشت ولی هم اکنون  تعداد 21 سایت در استان مجوز فعالیت دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: