« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
آوای رودکوف:بارندگی های اخیر ، 75 میلیارد ریال به کشاورزی شهرستان بهمئي خسارت زده است.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف: مدير جهاد كشاورزي شهرستان بهمئي با اعلام این خبر گفت : این میزان آسیب در نتیجه بالا آمدن آب سد ايلي آباد ممبي ، بارندگی های سیل آسای روزهای اخير ایجاد شده ، که براساس بررسی اعضای ستاد بحران شهرستان ، تاکنون بیش از 2 هزار و 500 هکتار زمین آبی و دیم ، و 500 هكتار  از سطح زير كشت انواع محصولات زراعی دچار خسارت شده اند.

«آقاي بدرقه » افزود  : در شهرستان بهمئي سالانه ، انواع محصولات زراعی ، محصولات باغی ، محصولات دامی و آبزیان تولید و روانه بازار مصرف می شود كه امسال ميزان توليد به علت خسارات وارده كاهش چشمگيري خواهد داشت.

«وي»  همچنين با اشاره به اينكه ، محصولات گندم ، جو كلزا ، و محصولات باغي از جمله بادام شيرين و مركبات ، و تعداد بيش از 600 كندوي عسل در نقاط مختلف شهرستان بهمئي به ميزان 80 تا 100 درصد خسارت ديده اند و يا به كلي از بين رفته اند گفت : 100 راس دام در بارندگي هاي اخير تلف و آغل هاي دامي و جاده هاي بين مزارع هم در اين بارندگي تخريب شده اند.

در سامانه بارشی اخیر در شهرستان بهمئي بيش از 81  میلی متر باران باریده است.

خبر/مسلم مختاري

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: