« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۳
اوای دنا:نتایج نهایی کنکور 91 امروز چهارشنبه 22 شهریورماه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد . در کنکور 91 در گروه آزمایشی علوم ریاضی 171 هزار و 381 نفر، علوم تجربی 93 هزار و 140 نفر، علوم انسانی 168 هزار و 762 نفر، هنر 18 هزار و 956 نفر، زبان 17 هزار و 560 نفر و چند گروهی 156 هزار و 128 نفر پذیرفته می شوند . به گزارش اوای دنا از شهر لنده از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد جمع کثیری از دانش آموزان این بخش موفق به راهیابی به مراکز علمی و دانشگاههای کشور شدند که در این میان نام چهر نفر از دختران نخبه ی این شهر در میان پذیرفته شدگان به شرح ذیل دیده می شود. 1-    زیبا فتاحی در رشته پزشکی دانشگاه شیراز 2-    الهام دانایی در رشته پزشکی  دانشگاه همدان 3-    حلیمه کاظمی دررشته پزشکی دانشگاه  یاسوج 4-    منیژه دوستی  در رشته پزشکی دانشگاه یاسوج  
خبرگزاری فارس: نتایج نهایی کنکور 91 اعلام شد+لینک اعلام نتایج
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
لنده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
0
0
تبریک می گویم به همشهریان عزیزم .
افرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
0
0
از 4 نفر فوق 3 نفر از بخش عالی طیب می باشند تبریک به طایفه عالی طیب نخبه و علمی
عيسي محتشم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
0
0
با سلام به مردم شريف لنده به همه اين جوانان تبريك ميگويم ، درود بر والدين و اساتيد آنها ، انشا الله شاهد موفقيت ديگر جوانان شهر لنده باشيم .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: