« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۶
  جناب آقای استاندار؛ لنده را دریابید.... مردم لنده دردفاع مقدس با تقدیم بیش از 87 شهید و 326 جانباز و آزاده و در صحنه های سیاسی و اجتماعی و خصوصا در انتخاباتهای متعدد با حضور حداکثری خودو همچنین در انتخابات رئیس جمهوری در دور نهم و دهم با رای اکثریت خود به رجایی زمان دین مداری و ولایتمداری خودرا به اثبات رسانده اند.

 



لنده نخستین بخش استان کهگیلویه و بویراحمد با قدمتی تاریخی و پیشینه اجتماعی ،سیاسی و فرهنگی می باشد که به روایتی در سال 1313به بخش ثلاث بهبهان شهرت داشته و بسیاری از نقاط شهرستانهای کهگیلویه و بویر احمدوبخش های سوق و قلعه رئیسی را شامل می شدکه متاسفانه در ادوار گدشته بعضی از مسؤلین بی انصافی نموده و از سر طمع ویاسؤء مدیریت ،شاخ و برگهایی از این درخت تنومند را بریده اند.
این بخش در بسیاری از امور جزء اولین ها بوده که باید به :
*احداث اولین مدرسه استان کهگیلویه و بویر احمددر لنده(دبستان اردیبهشت)
*اولین هنگ ژاندارمری
*اولین مرکز ثبت احوال
*ثبت اولین شناسنامه استان در سال 1309
اشاره نمودکه در واقع شهرستان بهمئی و بخش های دیشموک و قلعه رئیسی در این موارد جزء حوزه استحفاظی لنده بوده اند.
این بخش با وسعتی بالغ بر850کیلومتر مربع، دارای 5 شهرک و 106 روستا و جمعیتی بالغ بر 26000هزار نفر جمعیت می باشد.که همواره در تمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی خوش درخشیده است.
مردم لنده دردفاع مقدس با تقدیم بیش از 87 شهید و 326 جانباز و آزاده و در صحنه های سیاسی و اجتماعی و خصوصا در انتخاباتهای متعدد با حضور حداکثری خودو همچنین در انتخابات رئیس جمهوری در دور نهم و دهم با رای اکثریت خود به رجایی زمان دین مداری و ولایتمداری خودرا به اثبات رسانده اند.
واما اینک که در استانه چهارمین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان چهار فصل کهگیلویه و بویر احمد قرار گرفته ایم و همگان اذعان داریم که سفرهای استانی رئیس جمهور اقدامی ارزشمند و مردمی در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم می باشد و زمینه پیشرفت و توسعه استانی را در برخواهد داشت و مصوبات این سفرها همچون یک تکلیف مشخص برای مدیران دستگاهها فضای کار و تلاش را فراهم نموده است و حصار تصمیم گیری از پشت میزها و اتاق های شیشه ای را در پایتخت شکست تا مشکلات مردم را بهتر درک وسریعتر رفع نمایدانتظار داریم تا به دغدغه عمومی وآرزوی  دیرینه مردم بخش لنده که همانا شهرستان شدن این بخش می باشدتوجه ویژه ای نموده و صدای مظلومیت ما رابه رئیس جمهوردلسوز و عدالت محوررسانده و به منظور تحقق سریعتر این در خواست شهر ما را از دیدار رخ یار محروم نفرمایید.
امید آنکه در این سفر سراسر مهر و عدالت شاهد تحقق این آرزوی دیرینه باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: