« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
یاداشت-شهروند
ضروری است تا مسولان شهری با هدف ؛ ارتقای خدمات به مردم در حوزه حمل و نقل درون شهری نسبت به تشدید نظارت بر آژانس های مسافربری و ضابطه مند نمودن آنها اقدام نمایند.
پایگاه خبری آوای رودکوف- شهروند:بدون شک جا به جایی، یکی از جنبه های اصلی حیات شهری و یکی از معیارهای مهم یک شهر سالم و پویاست .

در بسیاری از کلان شهرها و شهرهای متمدن و دارای مدیران باتجربه و البته با احساس مسولیت توجه ویژه ای به آژانس های مسافربری شهری می گردد.

نظارت بر این واحدها به منظور رعایت موازین قانونی و شرعی ؛صدور پروانه کسب متناسب با جمعیت شهری ؛صدور کارت شناسایی برای رانندگان دارای شرایط و همچنین جلوگیری از حضور رانندگان فاقد گواهینامه و همچنین فاقد مجوز قانونی از مهمترین نکاتی است که بایست مورد توجه مسولان زیربط قرار گیرد اما بنظر می رسد این موارد در شهرستان لنده و حتی بعضی از شهرستانهای استان مورد غفلت قرار گرفته و افراد زیادی بدون داشتن کمترین شرایط ممکن اقدام به جابجایی مردم و مسافران می نمایند.

لذا می طلبد که مسولان امر با هدف ؛ ارتقای خدمات به مردم در حوزه حمل و نقل درون شهری نسبت به تشدید  نظارت بر  آژانس های مسافربری و ضابطه مند نمودن آنها و شناسنامه دار نمودن رانندگان و حتی خودروهای مسافرکشی اقدامات لازم را بعمل اورده و زمینه ایجاد امنیت روانی خانوادها و مسافران درون شهری را بیش از پیش فراهم نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: