« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۰۹۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده؛
گهگاهی شایعاتی ساخته میشود که یقینا این شایعات را افراد حسود و مغرض می سازند و به حول قوه الهی بنده تا پایان دولت تدبیر و امید "دو" یعنی سال ۱۴۰۰خورشیدی در خدمت جامعه فرهنگی هستم .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از تابناک کهگیلویه و بویراحمد،با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش ،کارشناسان واحدهای آموزش ،ارزیابی و عملکرد ، انجمن اولیا و مربیان ، خدمات و مدیران مدارس لنده نشست تشریح برنامه ها و آیتم های پروژه مهر در محل اداره آموزش و پروش لنده برگزار گردید.

سیف الله محمدی نسب رئیس اداره اموزش وپروش دراین نشست که دغه دغه مهم آن را میزبانی ازدانش اموزان دانست گفت:روز اول مهر یک روز ملی است و این روز متعلق به اهاد جامعه است حال انکه اموزش وپرورش باتوجه به گستردگی و پراکندگی جهت تحقق برنامه هایش نیاز به تعامل و همکاری تمام ادارات و خانواده ها دارد.

رئیس آموزش و پرورش گفت:شعار امسال، آموزش و پرورش کیفیت مدار،تحول گرا و برنامه محوراست.

وی در این راستا تصریح کرد: کیفیت یک امرتصادفی نیست و نیازمند برنامه ریزی ویک سری استانداردهای است تا به هدف برسیم.

محمدی نسب نظم ،جدیت و پیگیری و تعامل یک مدیر با مجموعه تحت مدیریت و قاطعیت در عین ارباب رجوع را از خصوصیات بارز مدیریتی دانست .

رئیس مهمترین نهاد علمی اموزشی شهرستان لنده در آستانه فرارسیدن مهر ماه خطاب به مدیران گفت: در این مدت باقی مانده تا شروع مهر ،تمامی کم  و کاستی ها را رفع نمایید ،مدارس را به نحو مطلوب اماده کنید ، وضعیت فیزیکی مدارس ،پوشاک و کتب دانش اموزان را تا قبل از روز اول مهر به نحو احسن انجام دهید تا آموزش و پروش با شروع مهر میزبان خوبی برای میهمانان خود که دانش اموزان هستند ،باشند.

محمدی نسب خاطر نشان کرد:سعی بران دارم شخصا در جلسات شورای دبیران در سال جدید شرکت نمایم و از نزدیک در جریان امورات مدارس قرار گیرم.

وی خطاب به مدیران مدارس شهرستان لنده گفت:با عشق ،علاقه و انگیزه بکار خود ادامه دهید. همچنان درخدمت مدیران لایق و کارامد هستیم جز انکه مدیری یا شخصا قطع همکاری نماید و یا گزارش و عملکرد باعث ان شود که در حوزی مدیریتی درخدمت عزیزی نباشیم . ایشان همچنین در راستای توانمندسازی مدیران در حوزه نرم افزاری از مدیران خواست تا در دوره های که اداره اموزش و پرورش در جهت توانمندسازی فرهنگیان در حوزه اتوماسیون اداری برگزار می کنند ،شرکت و میزان دانش خود را دراین حوزه به روز نمایند.

دکترمحمدی نسب در پایان سخنان خود از جامعه فرهنگی شهرستان خواست تا استناد به اخباری کنند که از طرف شخص رئیس اداره اموزش و پرورش و یا مدیر روابط عمومی اعلام می شود،چراکه گهگاهی شایعاتی ساخته میشود که یقینا این شایعات را افراد حسود و مغرض می سازند و به حول قوه الهی بنده تا پایان دولت تدبیر و امید دو یعنی سال ۱۴۰۰خورشیدی در خدمت جامعه فرهنگی هستم .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
0
باید تتیتر می زدی رئیسی که حکم خود را تمدید کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
0
اما من به صراحت می گویم شما رفتنی هستید انشا
الله و تعالی
خاستار عدالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
0
انشالله که هم این دولت رفتنی است و هم مدیرانی خود شیفته ای چون شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
0
فکر می کنم هیچ ادم عاقلی اینگونه حرف نمیزند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
0
انشاء الله رفتنی هستی به علت سوء مدیریت و قوم گرایی
پ.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
0
جناب از همون اولش به درد مدیریت نمی خوردی..قحط الرجال بود تو این شهر.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: