« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۵۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
دانش آموزان روستاي سه سگاه شهرستان لنده منتظرند شايد در سال تحصيلي جديد آنها نيز مانند ديگر کودکان اين مرز و بوم براي کسب علم و دانش راهي مدرسه شوند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ اگر چه خدمات نظام و دولت جمهوری اسلامی در همه ی بخشها و حوزه ها قابل کتمان نیست و خصوصا آموزش و پرورش طی سالهای گذشته تا کنون برای مدارس روستایی حتی مدارس یک دانش آموزه؛ برنامه ریزی قابل قبولی داشته و دارد اما خانوادهای دانش آموزان روستای سه سگاه شهرستان لنده طی یاداشتی به این پایگاه خبری از عدم اختصاص  معلم به سه الی چهار دانش آموز این روستا گلایه نموده و اعلام نمودند علیرغم پیگیریهای مختلف و مکاتبه با فرمانداری شهرستان لنده و ارسال نامه ای از فرمانداری به اداره آموزش و پرورش و همچنین اعلام آمادگی برای اختصاص فضای مناسب و هر گونه همکاری دیگر اما موفق به اخذ پاسخ دلخواه نگردیده و اعلام نمودند در چنین شرایطی فرزندان آنها قادر به ادامه تحصیل نخواهند بود و ترک تحصیل می نمایند.



لذا اميدواريم مسئولان عزيز همت کنند تا دانش آموزان این  روستای محروم  فراموش نشوند، چرا که کودکاني همچون کودکان روستاي سه سگاه هم مثل بچه هاي شما دوست دارند درس بخوانند و بلند بشمارند: يک …. دو …. سه …. چهار …..و حال که از بسیاری از امکانات رفاهی و یهداشتی و درمانی محرومند حداقل چشمشان به یک مدرسه دولتی باز شود.انشاء الله



پایگاه خبری آوای رودکوف آمادگی لازم برای دریافت و انتشار پاسخ لازم  از طریق مسولان محترم اداره اموزش و پرورش شهرستان لنده را دارد.



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ههه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
0
0
جواد دیر اقدام کرد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: