« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
در پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی؛
به مناسبت هفته ناجا نشست هم اندیشی فرمانده انتظامی شهرستان لنده با معتمدان، ائمه جمعه و جماعات و شوراهای اسلامی برگزار شد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛  فرمانده انتظامی شهرستان لنده در جلسه با معتمدان، ائمه جمعه و جماعات و شوراهای اسلامی ؛امنیت را یکی از مهمترین عوامل رشد، پیشرفت و سلامت جامعه دانست و افزود:اگر امنیت وجود نداشته باشد تمام مختصات زندگی انسان دچار تزلزل خواهد شد.

سرهنگ فرهاد رحیمی  به نقش ریش سفیدان، ائمه جمعه و جماعات و شوراها در کمک به تامین امنیت اشاره کرد و افزود: افراد معتمد و مصلحت‌اندیش محلی می‌توانند در کنار دستگاه‌های امنیتی و قضایی در ایجاد امنیت پایدار در منطقه نقش‌آفرین باشند.



ایشان به وجود نظم و امنیت لازم در شهرستان اشاره نمود و اظهار کرددر سال گذشته 52 فقزه نزاع فردی و 2 فقره نزاع دسته جمعی داشته ایم که در سال جاری نزاعهای فردی 48درصد کاهش داشته است.



در ادامه این نشست عسکری فرمانده کلانتری مرکزی لنده و همچنین مرادی بخشداری مرکزی شهرستان لنده نکاتی را پیرامون امنیت و همکاری همه جانبه با مامورین انتظامی به منظوری برقراری نظم و امنیت  مطرح نمودند.






نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: