« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۹۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
فرماندار لنده در نشست دهیاران بخش مرکزی و موگرمون؛
نشست دهیاران و بخشداران بخشهای مرکزی و موگرمون با فرماندار ؛ رئیس بنیاد مسکن و اداه منابع طبیعی صبح امروز در محل فرمانداری شهرستان لنده برگزارشد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ در ابتدای این نشست مرادی فرماندار لنده طی سخنانی از روستاها به عنوان مولد یاد نمود و در این راستا از دهیاران به عنوان مدیران ارشد روستا خواست تا در جهت عمران و آبادانی روستا و توجه و پیگیری مشکلات روستائیان در تولید بیشتر محصولات کشاورزی و دامی گام بردارند.

فرماندار لنده با بیان اینکه باید با رونق روستاها  مهاجرت معکوس ایجاد شود گفت:دهیاران باید علاوه بر کارهای عمرانی در سایر حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز فعالیت نمایند و به نوعی یک مدیریت همه جانبه در سطح روستا داشته باشند.




مرادی همچنین خواهان توجه جدی دهیاران به فضای عمومی روستاها و از جمله پاکسازی آنها و جمع آوری و دفع زباله ها شد.

فرماندار لنده در ادامه فعالیت زودرس نامزهای شوراهای اسلامی شهر و روستا را غیر قانونی دانسته و خواهان توجه جدی نامزدهای شوراها به قانون و مقررات مربوطه گردیده و از دهیاران درخواست نموده تا مواظب اینگونه رفتارها در سطح روستاها باشند و خود نیز  بعنوان مديران روستاها براي نگه داري اعتماد مردم به هيچ عنوان نبايد وارد فضاهاي انتخاباتي برعليه وله كسي شوند .




نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
0
آقای مرادی بفرمایند در طول دوره ی فرمانداری خود برای روستاهای این شهرستان خود و بخشداران و مدیرانش چه کرده اند ؟ پس چگونه انتظار دارند مردم مهاجرت معگوس داشته باشند در صورتیکه کار خاصی که حکایت از عمران و آبادی در روستاها باشد دیده نمی شود .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: