« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
رئیس منابع طبیعی شهرستان لنده عنوان کرد؛
در پی توقیف دو دستگاه خودروی دولتی در مسیر دهدشت به لنده در تایم غیر اداری ؛ رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنده با ارسال نامه ای به این پایگاه خبری از بلامانع بودن تردد خودروی این اداره در تایم غیر اداری خبر داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:عصر دیروز تعداد دو دستگاه خودرو دولتی پلاک قرمز که در تایم غیر اداری در حال تردد به سمت شهرستان کهگیلویه بودند در انتهای حوزه استحفاظی شهرستان لنده توسط نیروی انتظامی شهرستان لنده توقیف گردیده اند که این اقدام بازتابهای فراوانی در رسانه های استان داشته و از طرفی موجب تحسین و رضایت بسیاری از شهروندان شهرستان گردیده است.

در همین راستا رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنده با ارسال نامه زیر به "پایگاه خبری آوای رودکوف " مدعی است بر اساس مقررات موجود در اداره منابع طبیعی و همچنین نامه ی پیوستی و به منظور ماموریتهای اداری داخل و خارج از شهرستان حق استفاده ی از خودرو این اداره را در تایم اداری و غیر اداری نیز دارد.

پیشتر فرماندهی انتظامی شهرستان لنده اعلام نمود که برابر قانون و مصوبه شورای تامین شهرستان هرگونه استفاده شخصی از خودروهای با پلاک دولتی ممنوع بوده و در صورت مشاهده تردد در خارج از ساعات اداری و بدون برگ مأموریت، نیروی انتظامی موظف به توقیف خودرو می‌باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین